خبرگزاری کار ایران

همکاری دانشگاه امیرکبیر و انجمن شرکت‌های دانش‌بنیان برای برگزاری رویدادهای فناورانه سلامت

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۲۲۶۳

توافق‌نامه‌ی همکاری مشترک مابین انجمن شرکت‌های دانش‌بنیان حوزه سلامت تهران و پردیس بین‌الملل کیش دانشگاه صنعتی امیرکبیر توسط مسئولان این دو نهاد امضا شد.

به گزارش ایلنا، با توجه به همکاری قبلی مابین انجمن شرکت‌های دانش بنیان حوزه سلامت تهران و پردیس بین الملل کیش دانشگاه صنعتی امیرکبیر و تمایل انجمن و دانشگاه به همکاری بیشتر و موثرتر در حوزه فناوری سلامت، این دو نهاد تصمیم گرفتند تا همکاری‌های فی مابین را گسترش دهند. در این راستا توافق نامه همکاری مشترک مابین انجمن و دانشگاه در ساختمان فارابی آن دانشگاه و با حضور مدیران طرفین منعقد شد. 

بر اساس این توافق‌نامه، همکاری مشترک در مرکز نوآوری دانشکده مهندسی پزشکی دانشگاه صنعتی امیرکبیر صورت خواهد پذیرفت و طرفین نسبت به برگزاری رویدادهای فناورانه و دوره‌های آموزشی در حوزه سلامت اقدام خواهند کرد و همچنین زمینه‌سازی لازم جهت تسهیل در امور کسب و کار و توانمندسازی شرکت‌های دانش بنیان و استارتاپ‌های مستقر در آن دانشگاه، توسط انجمن صورت خواهد پذیرفت. 

بر اساس این توافق‌نامه، جلسات مشترکی مابین اعضای هیئت علمی دانشگاه و اعضای هیئت مدیره انجمن و مدیران عامل شرکت‌های عضو انجمن برگزار می‌شود و طرح‌های فناورانه و نوآورانه حوزه سلامت آن دانشگاه پس از ارزیابی و درصورت موفقیت در رویدادهای تجاری‌سازی انجمن به صورت رایگان شرکت داده خواهند شد. در پایان مقرر شد زمینه جذب و عضویت شرکت‌های دانش بنیان و هسته‌های فناور مستقر دانشگاه در انجمن شرکت‌های دانش بنیان حوزه سلامت تهران و به تبع آن در اتاق بازرگانی تهران مهیا شده و در مورد صادرات محصولات این شرکت‌ها و اخذ حمایت‌های لازم مادی از آن‌ها توسط بانک‌ها و صندوق‌های سرمایه‌گذاری نیز، رایزنی لازم توسط انجمن صورت پذیرد. 

بنا بر اعلام انجمن شرکت‌های دانش‌بنیان حوزه سلامت، به منظور اقدامات اجرایی مذکور، دانشگاه صنعتی امیرکبیر فضای مورد نیاز برای این همکاری را با مساعدت دانشکده مهندسی پزشکی و مرکز نوآوری مستقر در آن دانشکده در اختیار انجمن شرکتهای دانش بنیان حوزه سلامت تهران قرار داد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز