خبرگزاری کار ایران

اجرای طرح رعد ۴ در مرزهای آبی کشور/ کشف بیش از ۷۰۰ میلیارد تومان کالای قاچاق

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۲۱۶۶

فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به اجرای طرح رعد ۴ در سراسر مرزهای آبی کشور، از کشف بیش از ۷۰۰ میلیارد تومان کالای قاچاق در روز نخست اجرای این طرح عملیاتی خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار "احمدعلی گودرزی" در حاشیه بازدید از یگان‌های مرزی استان بوشهر در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح عملیاتی رعد ۴ در مرزهای آبی کشور، گفت: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری "مدظله العالی" به نام تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها نامگذاری شد، سربازان ولایت در مرزبانی نیروی انتظامی با اشراف و تسلط اطلاعاتی با جدیت در امر پدیده شوم مبارزه با قاچاق تلاش می‌کنند.

وی افزود: بحمدالله با پشتیبانی ستاد کل نیروهای مسلح و وزارت دفاع و تجهیز مرزبانی به امکانات و تجهیزات الکترونیکی و اپتیکی و نیز شناورهای تیزرو، مرزبانان با آمادگی کامل در دفاع از مرزها و نیز مبارزه با قاچاق مجاهدت می‌کنند.

سردار گودرزی تصریح کرد: با اشراف و تسلط اطلاعاتی مرزبانان در مرزهای آبی کشور، در روز نخست اجرای طرح عملیاتی رعد ۴، ضمن کشف بیش از ۷۰۰ میلیارد تومان انواع کالای قاچاق و توقیف ۳۰ فروند شناور، ۹۶ قاچاقچی نیز دستگیر شدند.

فرمانده مرزبانی ناجا با بیان اینکه تلاش مرزبانان در تحقق شعار سال بیش از پیش ادامه دارد، اظهار کرد: مبارزه با قاچاق در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری "مدظله العالی" با جدیت دنبال خواهد شد و مرزبانان در این راستا با آمادگی عملیاتی و توان رزم، با قاچاقچیان و مخلان اقتصادی کشور برخورد خواهند کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز