خبرگزاری کار ایران

در دیدار کانون انجمن‌های صنایع غذایی با رئیس سازمان استاندارد مطرح شد؛

تشکیل کارگروه برای تسریع در تمدید و تقویت تفاهم‌نامه با سازمان ملی استاندارد ایران

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۲۰۴۹

دبیر کل کانون صنایع غذایی ایران به همراه اعضای هیأت مدیره این کانون با رئیس سازمان ملی استاندارد ایران دیدار و در مورد موضوعات مختلف بحث و گفتگو کردند.

به گزارش ایلنا، در این دیدار، غلامرضا شریعتی، رییس سازمان ملی استاندارد ایران در دیدار با اعضای انجمن صنایع غذایی کشور بر کنترل و نظارت بر تولیدات سنتی تاکید کرد و گفت: تولیدکنندگان فرآورده‌های سنتی که عمدتا صنایع لبنی و نان را شامل می‌شود باید در مسیر استاندارد قرار گیرند.

وی با اشاره به اقبال عمومی از این فرآورده‌ها و اهمیت سلامتی جامعه گفت: لازم است با تدوین آیین نامه‌های استاندارد، کیفیت در این بخش مورد کنترل قرار گیرد تا تولیدکنندگان و فروشندگان این محصولات در مسیر استاندارد قرار گرفته و سلامت مصرف کنندگان نیز تضمین شود.

شریعتی در این دیدار نسبت به استاندارد بودن مواد اولیه در تولیدات صنعتی تاکید کرد و افزود: اگر تولید محصولی استاندارد است باید این زنجیره نیز از مواد اولیه، تولید و حتی توزیع استاندارد باشد.

رییس سازمان ملی استاندارد ایران، استاندارد خدمات را از اولویت‌های این سازمان برشمرد و ادامه داد: نسبت به استانداردسازی خدمات تاکید دارم چرا که بیشترین نارضایتی مردم از بخش خدمات است.

شریعتی، حمایت از بخش خصوصی را به عنوان پیشران اقتصاد ضروری دانست و گفت: می‌توان با استفاده از توان و تجربه بخش خصوصی و ترسیم برنامه‌های راهبردی بر بسیاری از مشکلات فائق آییم.

وی در پاسخ به درخواست این انجمن برای تمدید و تقویت تفاهم نامه با سازمان ملی استاندارد ایران، دستور تشکیل کارگروهی برای تسریع در این موضوع را صادر کرد.

اعضای انجمن صنایع غذایی ایران نیز با قدردانی از اعتماد و اهتمام رییس سازمان ملی استاندارد ایران نسبت به رفع مشکلات، آمادگی خود را برای همکاری با سازمان ملی استاندارد ایران اعلام کردند.

اعضای این انجمن با اشاره به تجهیزات مدرن موجود در آزمایشگاه‌های خود، خواستار بهره گیری سازمان ملی استاندارد ایران از توان و امکانات آزمایشگاهی این مجموعه شدند.

لازم به ذکر أست، رشید عزیز پور، دبیر کل کانون صنایع غذایی ایران به نمایندگی از این کانون و امید بن عباس، مدیر کل حوزه ریاست سازمان ملی استاندارد مسئولیت تشکیل و اجرای کارگروه تسریع تمدید و تقویت تفاهم نامه مشترک را برعهده خواهند داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز