خبرگزاری کار ایران

کشف سلاح جنگی و شکاری غیرمجاز در " تهران"

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۱۹۷۶

رئیس پایگاه سوم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از کشف یک قبضه سلاح جنگی ویک قبضه سلاح شکاری و ۵۳ عدد فشنگ جنگی در شمال تهران خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ "علی شاملو" با اعلام این خبر اظهار داشت: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران در راستای مقابله با عوامل نا امنی و برخورد جدی با مجرمان، با اشراف کامل اطلاعاتی موفق شدند یکی از فروشندگان سلاح و مهمات غیر مجاز را در فضای مجازی شناسایی کنند.

این  مقام انتظامی گفت: با شناسایی هویت متهم و مخفیگاه وی در "پاسداران"، نتیجه تحقیقات پلیسی به مرجع قضائی منعکس و دستور دستگیری متهم و بررسی از داخل مخفیگاهش اخذ شد.

رئیس پایگاه سوم  پلیس امنیت عمومی تهران تصریح کرد: ماموران این  پایگاه دوم خرداد ماه به به نشانی اعلامی اعزام و موفق شدند  در این عملیات  یک  قبضه سلاح جنگی ویک  قبضه سلاح شکاری و ۵۳ عدد فشنگ جنگی کشف کنند .

وی افزود: پس از انجام بازجویی های مقدماتی ، مشخص شد که متهم سلاح های جنگی و شکاری را از همدستش در استان های غربی کشور تهیه و پس از انتقال آن به مخفیگاهش با تبلیغ در فضای مجازی آنها را می فروشد.

سرهنگ شاملو با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده برای  سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی شد ، خاطر نشان کرد: پلیس به طور جد با عاملان فروش سلاح غیر مجاز در فضای مجازی برخورد شدید صورت خواهد داد و از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده اینگونه موارد سریعا موضوع را با پلیس از طریق سامانه ۱۱۰ در میان بگذارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز