خبرگزاری کار ایران

دستگیری پلیس قلابی در شهرک غرب

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۱۵۷۲

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری پلیس قلابی در شهرک غرب و اعتراف وی به ۲۰ فقره اخاذی خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ "جلیل موقوفه‌ای" اظهار داشت : شب گذشته در راستای ارتقای امنیت  اجتماعی واحد های عملیاتی در مناطق غرب تهران فعال بودند که در ساعت ۱۹ گشت انتظامی کلانتری ۱۳۴ شهرک غرب به مرد موتور سواری که یک بی سیم در دست داشت مشکوک می‌شوند.

وی عنوان کرد: در گام نخست، ماموران کلانتری متوجه شدند متهم خودش را با لباس شخصی مامور کلانتری ۱۳۴ شهرک غرب به شهروندان معرفی کرده و قصد گرفتن رشوه را دارد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ تصریح کرد :متهم در تحقیقات ابتدایی خودرا بیگناه می‌دانست اما رفتار ها و پاسخ وی به سوالات ماموران در خصوص بی سیم تقلبی کافی بود تا او به تناقض گویی بپردازد و با ماموران درگیر شود.

سرهنگ موقوفه ای در ادامه گفت : ماموران پلیس با استفاده از فنون رزمی متهم را زمین گیر و به کلانتری ۱۳۴ شهرک غرب برای  تحقیقات تکمیلی انتقال دادند.

وی افزود : پلیس قلابی در بازجویی ها صراحتا به ۲۰ فقره سرقت با جعل عنوان پلیس به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال با شگرد گرفتن رشوه و اخاذی از شهروندان اعتراف کرده است.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ در پایان گفت : پرونده متهم پس از اعترافاتش برای  سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز