خبرگزاری کار ایران

بی‌تدبیری شهرداری در قبال وضعیت سرای محلات در شرایط کرونایی/اموال تعداد قابل توجهی از مدیران محلات توقیف شده است

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۱۲۳۷

عضو شورای شهر تهران نسبت به برعهده گرفتن مسئولیت سرای محلات توسط مدیر آن مجموعه به شهرداری تهران تذکر داد و خواستار حل مساله توسط شهرداری تهران شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد سالاری در جریان دویست و نود و هفتمین جلسه شورای شهر تهران در تذکری درباره وضعیت سراهای محلات گفت: شهرداری تهران و معاونت فرهنگی و اجتماعی ساز و کاری را عملیاتی کرده است که به موجب آن سراهای محلات کارگاه محسوب می‌شوند و طرف قرارداد این کارگاه با پرسنل محلات، مدیر محله به عنوان کارفرما است. 

او ادامه داد: مدیر محله به عنوان یکی از کارکنان سرای محله مسئولیت کارفرمایی شهرداری تهران را برعهده می‌گیرد. وقتی ایشان کارفرما بشود همه پرسنل سرای محله می‌توانند کلیه شکایت نسبت به حقوق، مزایا و قرارداد خود را برعلیه مدیر محله داشته باشند. شاهد هستیم که اموال تعداد قابل توجهی از مدیران محلات به همین دلیل توقیف شده است چرا که پرسنل سرای محله شکایت کرده است و وزارت کار کارگاه را محکوم کرده است و اموال مدیر محله توقیف شده است. 

سالاری ادامه داد: از نماینده شهرداری خواهش می‌کنم این مساله را پیگیری کنند و شهرداری دستور حل مساله را بدهد. نمی‌گوییم سرای محله کارگاه محسوب نشود اما مسئولیت آن نباید با کارمند سرای محله به عنوان مدیر نباید باشد. 

عضو شورای شهر تهران افزود: ضمن اینکه در این فضای کرونایی وضعیت درآمدی سرای محلات نیز با بحران روبرو شده است و در این شرایط شهرداری برای پرداخت آب و گاز و سایر نیازهای سراهای محلات تدبیری در نظر نگرفته است و درخواست می‌کنم این موضوع تعیین تکلیف شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز