خبرگزاری کار ایران

بازدید دبیرکل شورای عالی آموزش وپرورش از روند امتحانات آموزش و پرورش منطقه ۸

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۱۲۱۰

محمد امانی دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش ، پانته آ دری معاون متوسطه اداره کل شهر تهران، مینو زمان مدیر آموزش و پرورش منطقه ، کمالی کارشناس نظارت و ارزیابی وزارت آموزش پرورش و کوشا معاون متوسطه از روند برگزاری امتحانات نهایی منطقه 8 با حضور در دبیرستان های کمیل و رضوان بازدید به عمل آوردند.

به گزارش ایلنا و به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران محمد امانی دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش ، پانته آ دری معاون متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران، مینو زمان مدیر آموزش و پرورش منطقه 8 از روند برگزاری امتحانات نهایی  منطقه8  با حضور در دبیرستان های کمیل و رضوان بازدید به عمل آوردند.

دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش در بازدید از حوزه های امتحانی، حفظ سلامتی دانش آموزان را در اولویت دانست و به رعایت دستورالعمل های بهداشتی توسط عوامل اجرایی حوزه، در کنترل ورود و خروج منظم دانش آموزان، فاصله دو متری و محل برگزاری در بزرگترین فضای مدرسه با تهویه مناسب تاکید کرد.

در این بازدیدها ناظران با برخی از عوامل اجرایی و همچنین تعدادی از دانش آموزان گفت و گو و ضمن بررسی نحوه رعایت پروتکل‌های بهداشتی بر رعایت دقیق آن تأکید کرد.

 لازم به ذکر است  به دلیل اهمیت و تأثیر امتحانات نهایی پایه دوازدهم و همچنین پایه نهم در سرنوشت دانش آموزان باوجود محدودیت‌های کرونایی با موافقت ستاد ملی مقابله با کرونا، امتحانات این دو پایه تحصیلی به‌صورت حضوری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز