خبرگزاری کار ایران

رییس پلیس راهور تهران بزرگ:

افزایش تصادفات خسارتی و جرحی در پی قطع‌های نامنظم برق در تهران

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۰۸۰۶

سردار حمیدی به قطعی‌های نامنظم برق در معابر و تقاطع های پایتخت واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ ، سردار محمد حسین حمیدی در خصوص قطعی های  برق نامنظم در سطح معابر  و چهار راهها و تقاطع های شهر تهران گفت : این قطع برق  و کم شدن دید رانندگان باعث شده آمار تصادفات خسارتی  و جرحی در سطح شهر تهران بالا برود .

وی همچنین اشاره داشت : با توجه به قطعی برق در تقاطع ها و چهارراهها علاوه بر سردرگمی رانندگان در عبور از محل ، تعداد تصادفات در این مقاطع نیز به همین واسطه  افزایش یافته است و امکان بروز تصادفات شدید و خسارت به خودروها تا حد زیادی افزایش یافته و  وجود دارد.

سردار حمیدی ادامه داد : این قطعی برق باعث نابسامانی در تقاطع ها  ، اخلال در نظم شهری  و وضعیت ترافیکی نامناسب در پایتخت گردیده است که عوامل پلیس راهور در محل های قطعی برق تقاطع ها حضور دارند.

وی افزود :  این افزایش نامنظم قطعی برق به جد باعث نگرانی پلیس راهور تهران بزرگ شده است که از همین جا از مسئولین محترم  خواهشندیم که از قبل قطعی برق در محل و منطقه ای ، به پلیس راهور خبر و اطلاع  دهند تا تدابیر لازم در خصوص تامین نیرو در تقاطع و ایجاد نظم  ترافیکی در محل به واسطه قطعی چراغ ها اندیشیده شود.

سردار حمیدی بیان داشت : رانندگان نیز می بایست در این موارد تردد را  مدیریت کرده  و به رفع مشکل کمک کنند  چرا که حتی اگر مأمور راهنمایی هم در تقاطع باشد در شرایط قطعی برق نمی تواند تقاطع نابسامان را بدرستی مدیریت نماید و اگر قرار باشد برق تقاطع‌ها قطع باشد باید حداقل چهار مأمور راهور در هر تقاطع حاضر شوند و عملاً این کار برای پلیس با حجم بالای تردد ها و معابر بسیار  امکانپذیر نیست.

رییس پلیس راهور تهران بزرگ گفت : امیدواریم این مشکل و قطع نامنظم برق تقاطع ها و معابر شهر تهران  قبل از شروع فصل تابستان حل شود چون قطعا در بحث انضباط شهری مشکلات جبران ناپذیری مواجه خواهیم بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز