خبرگزاری کار ایران

آموزش و پرورش اعلام کرد:

تمدید مهلت ثبت‌نام نقل‌وانتقال فرهنگیان تا ۵ خرداد

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۰۵۹۰

مهلت ثبت نام متقاضیان نقل و انتقال فرهنگیان تا چهارشنبه این هفته، (پنجم خرداد جاری) تمدید شد.

به گزارش ایلنا، مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و امور اداری وزارت آموزش و پرورش با اشاره به نقل و انتقال فرهنگیان در سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ اعلام کرد که مهلت ثبت نام متقاضیان در سامانه پروفایل تا تاریخ پنجم خرداد ماه ۱۴۰۰ تمدید شده است.

همچنین به مدیران کل استان‌ها تاکید شده است که با توجه به دسترسی ایجاد شده، ترتیبی اتخاذ کنند تا کارشناسان امور اداری مناطق نسبت به ثبت نام افرادی که در فرایند ثبت اطلاعات انتقال در سامانه مربوط با پیغام خطا مواجه می‌شوند، مساعدت و همکاری کنند. بدیهی است جدول زمان‌بندی نقل و انتقالات با همین فاصله زمانی تغییر خواهد کرد.

جدول زمانبندی نقل و انتقالات به شرح زیر است که طبق اعلام مرکز منابع انسانی، تاریخ‌ها به فاصله پنج روز تغییر خواهند کرد:

از جمله ضوابط و مقررات انتقال دائم برون استانی می‌توان به نداشتن تعهد خدمت به منطقه مبدأ لازمه انتقال دائم اشاره کرد. بر این اساس فارغ التحصیلان مراکز تربیت معلم، دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه شهید رجایی (به میزان دو برابر مدت تحصیل) و مستخدمین ماده ۲۸ (به مدت ۱۰ سال) و سایر کارکنان که تعهدی مبنی بر خدمت در مناطق مورد تعهد داده اند، مجاز به ارائه درخواست و تکمیل فرم امتیازبندی نیستند.

البته سنوات انتقال متقاضیانی که در سال‌های گذشته به صورت موقت منتقل شده اند، جزو مدت خدمت تعهد برای آموزش و پرورش منطقه مبدأ محسوب نمی‌شود. همچنین مدت سوابق خدمت به صورت حق التدریس، نهضت سواد آموزی، ماموریت به سایر دستگاهها، تحصیل در مراکز تربیت معلم، تربیت دبیر، خدمت نظام وظیفه، قرارداد کار معین و… به عنوان سنوات ایفای تعهد یا سوابق مورد نیاز برای انتقال محسوب نخواهد شد.

از جمله ضوابط و مقررات انتقال موقت برون استانی نیز دارا بودن حداقل دو سال سابقه خدمت آموزشی تمام وقت در آموزش و پرورش تا تاریخ ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ به موجب حکم کارگزینی برای مستخدمین رسمی، رسمی آزمایشی و پیمانی است.

همچنین انتقال دائم به کلان شهرهای اصفهان، اهواز، تبریز، تهران، شیراز، قم، کرج و مشهد ممنوع بوده و صرفا درخواست ماموریت (انتقال موقت) متقاضیان قابل بررسی است.

تمدید مهلت ثبت‌نام نقل‌وانتقال فرهنگیان تا ۵ خرداد

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز