خبرگزاری کار ایران

۶۰ هزار واحد مسکن ملی در استان فاقد متقاضی است

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۰۴۹۴

استاندار تهران گفت: ۸۵ درصد واحدهای مسکن مهر استان تحویل داده شده و ۱۵ درصد باقی مانده نیز تعیین تکلیف شد تا پایان مردادماه به اتمام می رسد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران؛ انوشیروان محسنی بندپی در جلسه شورای مسکن با اشاره به مهم ترین موضوعات بررسی شده اظهار داشت: مهمترین دستورکار اتمام پروژه‌های مسکن مهر بود که متقاضیان از چندین سال پیش ثبت نام کرده و پول آن را پرداخت کردند، در این راستا ۳۲۲ هزار واحد مسکن مهر در استان تهران داریم که ۸۵ درصد تحویل داده شده و ۱۵ درصد باقی مانده نیز تعیین تکلیف شد تا موانع آن برداشته شود.

وی ادامه داد: دستگاه‌های خدمات‌رسان اعلام آمادگی کرد تا نسبت به نصب انشعابات اقدام کنند و با توجه به کمک شورای مسکن مقرر شد که از منابع داخلی شرکت شهرهای جدید پردیس و پرند و بدون تحمیل بار مالی به شهروندان اقدامات پیگیری شود و تا ۳۰ مردادماه واحدهای باقی مانده مانده تحویل داده شود.

استاندار تهران با اشاره به طرح مسکن اقدام ملی عنوان کرد: این طرح ویژگی خاص خود را دارد، در کنار شهرها است و مشکلات زیرساختی و دریافت خدمات زیربنایی را ندارند؛ از اینرو شهرداران استان تهران مکلف شدند که در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند.

محسنی بندپی سپس گفت: ۷۲ هزار مسکن اقدام ملی سهم استان تهران است که تاکنون ۱۲ هزار نفر ثبت‌نام شان نهایی شده و پول پرداخت کردند و ۶۰ هزار واحد مسکونی فاقد متقاضی مسکن ملی در استان تهران داریم که که افراد می‌توانند سامانه را مطالعه و اگر ویژگی‌های آن را دارند ثبت نام کنند و طبق زمان‌بندی ظرف دو سال این واحدها تحویل داده می شود.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز