خبرگزاری کار ایران

با امضاء تفاهم نامه‌ای صورت می‌گیرد:

نوسازی و مرمت مساجد، مدارس و منازل نیازمندان شهر تهران

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۰۴۸۵

سازمان بسیج شهرداری تهران و سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت محمد(ص) تفاهم نامه‌ای را در جهت رسیدگی به امور محرومین شهر تهران با استفاده از ظرفیت های بسیج منعقد کردند.

به گزارش ایلنا، مجتبی سالک رئیس سازمان بسیج شهرداری تهران و جعفر مخلق آذر رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت محمد(ص) در راستای کمک به رفع محرومیت های موجود مبتنی بر تکالیف افق چشم انداز و سیاست های اجرایی و احکام برنامه ششم توسعه، تفاهم نامه ای را در جهت رسیدگی به امور محرومین با استفاده از ظرفیت های بسیج منعقد کردند.

در این تفاهم نامه مشترک، حوزه‌های تابعه بسیج شهرداری تهران با همکاری گروه های جهادی سطح محلات شهر تهران، خدمات عمرانی لازم را در قالب بهسازی، نوسازی و مرمت مساجد، مدارس و منازل محرومین و نیازمندان برحسب نیاز محلات هدف ارائه خواهند کرد.

طی این تفاهم، بسیج شهرداری تهران با استفاده از ظرفیت‌های موجود در شهرداری تهران، خانواده‌های محروم و نیازمند سطح شهر و محله های موجود در بافت فرسوده شهر تهران را شناسایی کرده و اقدامات لازم درباره تامین مصالح مورد نیاز جهت بازسازی پروژه‌های جهادی و تهیه طرح فنی و نیازمندی های آن در اجرای پروژه ها را به عمل خواهد آورد.

بسیج سازندگی سپاه حضرت محمد(ص) نیز با تخصیص اعتبار مساعدت بلاعوض بسیج برای هر واحد تعمیراتی، نیروهای متخصص مورد نیاز در قالب گروه جهادی جهت تکمیل و تحویل بدون نقص پروژه ها را تامین خواهد کرد.

بر اساس گزارش روابط عمومی سازمان بسیج شهرداری تهران، پیش از این، قرارگاه گاه محرومیت زدایی سازمان بسیج شهرداری تهران در قالب ۳۷ گروه جهادی اقدام به مرمت و بازسازی ۹۹ واحد مسکونی کرده بود که ان شاء الله در سال جاری نیز با ۱۱۰ واحد شناسایی شده، ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز