خبرگزاری کار ایران

محسنی بندپی:

روابط عمومی قوه محرکه سازمان‌ها است

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۰۴۴۴

استاندار تهران گفت: برگزاری دوره های آموزشی مختص روابط عمومی ها جهت پایلوت شدن استان تهران در زمینه روابط عمومی های فعال در دستورکار قرار گیرد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران؛ انوشیروان محسنی بندپی در مراسم گرامیداشت هفته روابط عمومی ضمن تبریک هفته روابط عمومی و گرامیداشت فتح خرمشهر با اشاره به اهمیت جایگاه روابط عمومی اظهار داشت: روابط عمومی افرادی هستند که در گمنامی فعالیت می‌کنند به این لحاظ که به جهت بهره‌مندی و برخورداری از امکانات لازم در حاشیه هستند.

وی ادامه داد: روابط عمومی نقش ارزشمندی در دستگاه ها ایفا می کند و قوه محرکه سازمان محسوب می شود که با انعکاس اقدامات هر بخش می‌تواند زمینه تحرک و تحول پذیری را ایجاد کند.

استاندار تهران عنوان کرد: به برکت انقلاب اسلامی اقدامات ارزشمندی در کشور انجام شده است؛ در این راستا با شکل دادن به شبکه سلامت و مراقبت‌های بهداشتی امید به زندگی از ۵۵ یا ۵۶ سال در سال ۱۳۵۷ به ۷۴ سال در میان زنان و ۷۲ سال در میان مردان افزایش یافته است.

محسنی بندپی سپس گفت: ظرفیت اطلاع رسانی و روابط عمومی بایستی جهت اقناع سازی مردم باشد، همچنانکه در موضوع کرونا به واسطه همکاری مردم اقدامات موثری پیگیری شد، به علاوه هر زمان که مردم در مسائل اجتماعی، فرهنگی و غیره اقناع و همراه شدند نقش مدیریتی و راهبردی ما راحت تر صورت می‌گیرد.

وی همچنین حاطرنشان کرد: استان تهران شرایط پیچیده ای دارد، از اینرو مدیریت و راهبری استان سخت تر از سایر استان ها می باشد و قطعا همکاری روابط عمومی ها در عملیاتی کردن اقدامات اثرگذار اهمیت دارد.

استاندار تهران با اشاره به لزوم برگزاری دوره های آموزشی مختص روابط عمومی ها بر پایلوت شدن استان تهران در زمینه روابط عمومی های فعال تاکید کرد.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز