خبرگزاری کار ایران

مجید فراهانی در تذکری مطرح کرد:

ضرورت بازسازی زمین فوتبال بوستان ری در محله کوثر/ از تغییر کاربری و دست‌اندازی به زیرساخت‌های محلی به بهانه تصمیمات مدیریتی جلوگیری شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۰۱۳۴

رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران گفت: بر اساس بند ۳ ماده ۸۰ قانون شوراهای اسلامی کشور درباره ضرورت بازسازی زمین فوتبال بوستان ری در محله کوثر و بازگرداندن آن به مردم برای استفاده اهالی محله به شهردار محترم تهران تذکر می‌دهم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مجید فراهانی، رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران در  جلسه امروز  شورای شهر تهران گفت: مردم محلات محروم جنوب شهر تهران از شهرداری انتظار توسعه زیرساخت‌های شهری و ایجاد امکانات فرهنگی، ورزشی و تفریحی جدید را دارند، نه آنکه شهرداری به منظور بهره‌برداری اقتصادی تنها زمین فوتبال موجود در محله را تخریب و آن را با تغییر کاربری به محلی برای آموزش و آزمون موتورسواری تبدیل کند که ترافیک، آسیب‌های اجتماعی و آلودگی صوتی ناشی از آن زمینه ساز بلا استفاده شدن بوستان و دیگر امکانات شود.

فراهانی گفت: متاسفانه به علت بی‌تدبیری و عدم مدیریت صحیح ما شاهد تعرض به حقوق عامه و نادیده گرفتن حق به شهر شهروندان محترم محله کوثر در تخریب و تغییر کاربری زمین فوتبال بوستان ری و تبدیل آن به محل آموزش و آزمون موتورسواران هستیم. مردم با پرداخت بهای خدمات و عوارض بودجه شهرداری را تامین کردند و بوستان ری و زمین فوتبال آن با پول مردم برای مردم ساخته شد.

وی افزود: سال‌ها زمان برد تا مردم شاهد ساخت این زیرساخت‌ها باشند اما با یک تصمیم غلط تنها دلخوشی نوجوانان و جوانان محله به محلی برای کسب درآمد تبدیل شده است، درآمدی که البته باید بررسی شود که به خزانه شهرداری واریز می‌شود یا خیر! این اقدامات و از بین بردن زیرساخت‌های شهری محلات محروم شهر تهران ظلم است و سکوت در برابر ظلم به مردم محله انقلابی کوثر جایز نیست.

رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران بیان کرد: بر همین اساس بر اساس بند ۳ ماده ۸۰ قانون شوراهای اسلامی کشور درباره ضرورت بازسازی زمین فوتبال بوستان ری در محله کوثر و بازگرداندن آن به مردم برای استفاده اهالی محله به شهردار محترم تهران تذکر می‌دهم.

فراهانی خاطر نشان کرد: انتظار دارم ضمن تسریع در بازگرداندن زمین ورزش به اهالی محله، تدابیری اندیشیده شود تا از تغییر کاربری و دست‌اندازی به زیرساخت‌های محلی به بهانه تصمیمات مدیریتی جلوگیری شود، تا دیگر شاهد اتلاف سرمایه‌های عمومی شهر و محروم کردن مردم در استفاده از زیرساخت‌های شهری به علت تغییر کاربری نباشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز