خبرگزاری کار ایران

حاج محمدی در دیدار با پرسنل زندان های استان اصفهان:

همکاران ما در سازمان زندان ها به پویش نذر هشتم بپیوندند

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۹۴۷۷

​رئیس سازمان زندان ها در دیدار با کارکنان زندان های استان اصفهان، با بیان اینکه اجرای قانون تسری اتفاق خوبی بود که با شروع سال جدید رقم خورد گفت: با اجرای این قانون و رفع بخشی از مشکلات، انتظار از همه ما برای اجرای ماموریت خطیر و پرافتخار زندانبانی بیشتر خواهد شد.

 به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور؛ محمدمهدی حاج محمدی در دیدار با پرسنل زندان های استان اصفهان گفت: اجرای قانون تسری که به واسطه تلاش و توسل و به  لطف الهی محقق شد،  مسئولیت ما را سنگین تر و  انتظارات از ما را بالا می برد. 

وی با بیان اینکه این سفر اولین سفر رسمی در سال جدید است اظهار داشت: استان اصفهان شهدای بسیاری تقدیم انقلاب کرده است، ما امیدوارم به واسطه کمک گرفتن از این شهدا، نه تنها راه را گم نکنیم بلکه بتوانیم به کسانی که راه را گم کرده اند کمک کنیم تا مدیون خون شهدا نباشیم. 

حاج محمدی در ادامه با ذکر خاطره ای از شهید لاجوردی بیان داشت: ماموریت زندانبانی ما بر مبنای محبت، مهربانی و ترحم است، الگویی که شهید لاجوردی بر اساس آموزه های شریعت و اسلام عزیز بنیان نهاد. 

 

وی با ابراز تشکر از کارکنان به واسطه انجام ماموریت خطیر و پرافتخار زندانبانی گفت: اجرای قانون تسری و رفع بخشی از دغدغه های معیشتی بهانه ای است برای اینکه حال ما خوب بشود و با حال خوب در انجام خدمت مصمم تر باشیم. واقعیت این است که مراقبت از زندانیان بهانه ای است برای مراقبت از خودمان و پاسیاری از خانه قلب مان و حفاظت از افکار و رفتارمان.

 رئیس سازمان زندان ها در بخش دیگری از سخنان خود عنوان داشت: غفلت مهمترین آفت در اجرای ماموریت است و باید مراقب فاصله گرفتن از اصول انسانی و اخلاقی بوده و شکرگذار باشیم چرا که شکرگذاری حال دل ما را خوب می کند. 

حاج محمدی در ادامه پیشنهاد نمود: برای اینکه توجه ما کم نشود، به عشق و نیت امام رضا (ع)، هشتم هر ماه مبلغ هشت هزار تومان را برای کمک به آزادی زندانیان و دستگیری از خانواده ایشان کنار بگذاریم و امید است در آینده سایر کارمندان کشور نیز در این حرکت خداپسندانه مشارکت نمایند. 

رئیس سازمان زندان ها در پایان با تاکید بر لزوم ارتباط مستمر کارکنان و مدیریت سازمان گفت: سامانه مشعل خط ارتباطی برای طرح مسائل و مشکلات به صورت بی واسطه است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز