خبرگزاری کار ایران

توضیح پلیس درباره ویدیوی موسوم به آدم‌ربایی در جاده تلو

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۹۴۴۵

مرکز اطلاع رسانی پلیس پیشگیری تهران توضیحاتی درباره انتشار کلیپی در فضای مجازی مبنی بر آدم ربایی در جاده تلو ارائه کرد.

به گزارش ایلنا، ​اخیرا کلیپی در فضای مجازی منتشر شده است که در آن دیده می شود خودرویی در جاده تلو در حال حرکت است. در این کلیپ درب خودرو باز بوده است و پاهای زن جوان از ماشین بیرون زده شده است و هم چنان خودرو با در نیمه باز در حال حرکت است.

 این در حالی است که سرنشینان خودروی پشت سر اقدام به فیلمبرداری از این صحنه کرده اند و احتمال آدم ربایی می دهند.

مرکز اطلاع رسانی پلیس پیشگیری تهران در توضیح این خبر  گفت: «روز گذشته صاحب خودرویی که پلاک آن در فیلم مشخص بود، به کلانتری ۱۴۶ حکیمیه احضار شد. ماجرا از آن قرار بود که زن و شوهر جوان بر سر اختلافات خانوادگی برای گفتگو در جاده قرار گذاشته بودند. زن جوان ادعا می کرد شوهرش اعتیاد شدید دارد و علت اختلاف با او را همین اختلاف عنوان کرده بود. روز حادثه در حالی که در خودرو برادر خانم در جاده تلو، در حال گفتگو بودند ناگهان درگیری زن و شوهر بالا گرفت و خانوم درب خودرو در حال حرکت را گشوده بود که کمی جلوتر راننده که برادر خانوم بود خودرو را متوقف کرده و با وساطت،خواهر خود را آرام کرده بود.»

صاحب خودرو به همراه خواهرش در کلانتری حاضر شده و توضیحات خود را ارائه داده بودند. آنها شکایتی علیه همدیگر نداشتند و اعلام کرده بودند که همسر زن جوان به شمال کشور رفته است و اهل و ساکن یکی از شهرهای شمالی می باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز