خبرگزاری کار ایران

کشف مواد مخدر از مخفیگاه قاچاقچیان

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۹۳۰۶

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از دستگیری ۳ قاچاقچی مواد مخدر در "شمال تهران" خبر داد و گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۱۵۲ کیلو گرم حشیش کشف شد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ  "عبدالوهاب حسنوند " با اعلام این خبر بیان داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه ۳ تن از قاچاقچیان مواد مخدر  با همکاری یکدیگر به صورت  گسترده در شمال تهران مواد مخدر توزیع می کنند، بررسی موضوع در دستورکار ماموران عملیات ویژه این پلیس  قرار گرفت.

وی افزود: در ادامه ماموران با تحت نظر قرار دادن حرکات متهمان از صحت موضوع مطمئن و در بررسی های اولیه مشخص شد که متهمان اخیرا مقادیر فراوانی مواد مخدر از قاچاقچیان مرز شرقی کشور تهیه و در مخفیگاهشان پنهان کرده اند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران اظهار کرد: با هماهنگی های قضائی تیمی از ماموران عملیات ویژه به مخفیگاه متهمان اعزام و در عملیاتی ضربتی  هر ۳ سوداگر مرگ را دستگیر و در بازرسی از آن مکان ۱۵۲  کیلو گرم حشیش کشف شد.

سرهنگ حسنوند در پایان با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی، خاطرنشان کرد: شهروندان عزیز می توانند اخبار و اطلاعات خودشان در زمینه نگهداری و فروش مواد مخدر را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز