خبرگزاری کار ایران

استاندار تهران:

افزایش قیمت نان قانونی نیست/ با متخلفان برخورد می شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۸۸۶۶

استاندار تهران گفت: ظرفیتی در قانون بودجه ۱۴۰۰ پیش بینی شده تا برای کشاورزانی که از خشکسالی و یا سیلاب آسیب دیده‌اند بخشودگی وام‌ها در نظر گرفته شود.

  به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران؛ انوشیروان محسنی بندپی در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان تهران با اشاره به دستورکار این جلسه اظهار داشت: برخی نانوان‌ها در مورد افزایش قیمت حامل‌های انرژی و حقوق و دستمزد کارگران مباحثی مطرح می‌کنند که در حال بررسی و کارشناسی است در همین راستا کارگروهی مشغول بررسی است تا به نرخی که این افزایش‌ها را پوشش دهند برسند، اما در حال حاضر اتحادیه‌ها نباید افزایش قیمتی داشته باشند.
 
وی تاکید کرد: هیچ تصمیمی برای افزایش قیمت نان تصویب نشده و هر نانوایی که افزایش قیمت داشته باشد خلاف آیین‌نامه است و با وی برخورد خواهد شد، البته نانوایان هم این اطمینان را داشته باشند که این موضوع در مسیر بررسی است و پس از تصویب افزایش قیمتی که پوشش افزایش هزینه‌های آنها را بدهد اعمال خواهد شد.
 
استاندار تهران در ادامه در مورد روند تزریق واکسن در استان تهران افزود: از ۶۰۲ هزار واکسنی که در اختیار استان تهران قرار گرفته تاکنون ۴۰۷ دوز یعنی معادل ۷۲.۵ درصد تزریق شده و در این مسیر همکاری خوبی میان دستگاه‌های مختلف شکل گرفته که برای مکان‌های تزریق واکسن دستگاه‌های مختلف اقدام کرده‌اند و در حال حاضر افراد ۷۵ سال‌ به بالا می‌توانند در سامانه وزارت بهداشت ثبت نام کنند که به آنها اطلاع‌رسانی لازم داده خواهد شد.
 
وی تصریح کرد: روند واکسیناسیون با سرعت در حال طی شدن است و امیدواریم با واکسن‌های خریداری شده و ورود واکسن‌های تولید داخل ، گروه‌های سنی بالای ۶۰ سال براساس اولویت‌بندی که انجام شده هرچه زودتر تزریق واکسن آنها انجام شود.

استاندار تهران با اشاره به دستورکار این جلسه اظهار داشت: علاوه بر ارزیابی عملکرد دستگاه‌های مختلف جهت سنجش میزان تحقق مصوبات مربوطه،‌ موضوع دیگری که در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت احداث مجتمع‌های صنفی در برخی شهرستان‌های استان تهران که ظرفیت‌های لازم را در اراضی غیر زراعی دارند.
 
وی افزود: برخی از شهرستان‌ها اراضی دارند که قابل استفاده زراعی نیست که مقرر شد برای تغییر کاربری آنها جهاد کشاورزی نظر خود را اعلام کند تا برای احداث مجتمع های صنفی که ارزش افزوده دارند سرعت کار افزایش پیدا کند.
 
استاندار تهران در مورد بررسی ظرفیت‌های بودجه برای مشوق‌های بخش کشاورزی خاطرنشان کرد: ظرفیتی در قانون بودجه ۱۴۰۰ پیش بینی شده تا برای کشاورزانی که از خشکسالی و یا سیلاب آسیب دیده‌اند بخشودگی وام‌ها در نظر گرفته شود که این موضوع در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز