خبرگزاری کار ایران

برگزاری دومین مانور گسترده «موتورسوار خوب» در پایتخت

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۸۷۴۲

مدیرکل آموزش‌های شهروندی شهرداری تهران با اشاره به برگزاری دومین مانور گسترده «موتورسوار خوب» گفت: دومین دور مانور موتورسوار خوب از امروز در تقاطع جمهوری- ولیعصر(عج) آغاز و به مدت ۱۰ روز در نقاط پرتردد شهر ادامه خواهد داشت.

به گزارش ایلنا، مجتبی دانشور با بیان این مطلب اظهار کرد: کمپین موتور سوار خوب که از دی ماه سال ۹۸ با هدف فرهنگ سازی و ترویج رفتارهای خوب موتورسواری در پایتخت آغاز شده است، تا پایان شهریور ادامه دارد.

وی افزود: علاوه بر اقدامات مستمر با همکاری شهرداری تهران و پلیس راهور در تشویق موتورسواران به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، مانورهایی نیز در تقاطع های پرتردد و مهم شهر برگزار می‌شود.

مدیرکل آموزش‌های شهروندی شهرداری تهران با اشاره به اینکه مانور موتورسوار خوب در سه بخش "مرگ و زندگی"، "کادر درمان" و "فوتبالیست‌ها" از امروز در تقاطع جمهوری-ولیعصر(عج)، حافظ و استانبول برگزار شد، عنوان کرد: خوشبختانه این مانور با استقبال شهروندان و موتورسواران همراه بود که در بخش‌های مرتبط پیامهای هشداری و همچنین آموزشی و سرگرمی به راکبان موتور سواران و خانواده آنها ارائه می‌شد.

وی با اشاره به ادامه برگزاری مانور موتورسوار خوب تا ۸ خردادماه گفت: این برنامه در روز بیست‌ونهم اردیبهشت در تقاطع ولیعصر(عج)- ونک، میرداماد و پارک وی، سی‌ام اردیبهشت در تقاطع آزادی-جمهوری و رودکی، یکم خرداد در تقاطع انقلاب-طالقانی، جهان نما و حافظ، دوم خرداد در تقاطع طالقانی- سمیه، حافظ و ولیعصر(عج)، سوم خرداد در تقاطع مطهری- سهروردی، ولیعصر و شریعتی، چهارم خرداد در تقاطع شریعتی- پل سیدخندان، میرداماد و میدان قدس، پنجم خرداد در تقاطع اشرفی- میدان صادقیه، میدان پونک و میدان قدس، ششم خرداد در تقاطع مولوی-صاحب جم، خیام و میدان اعدام و در ۸ خرداد در تقاطع مصطفی خمینی-سیروس، سرچشمه و شوش دنبال خواهد شد.

 بر اساس گزارش روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، وی با اشاره به اینکه ۳۶ درصد متوفیان حوادث رانندگی و حدود ۵۸ درصد مصدومین حوادث رانندگی مربوط به موترسیکلت سواران است، خاطرنشان کرد: این کمپین با هدف فرهنگ سازی و ترویج رفتارهای خوب موتورسواری، جامعه هدف را به سوی قانون‌مداری هدایت کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز