خبرگزاری کار ایران

رونمایی از تابلو خیابان خیّر مدرسه‌ساز، زنده‌یاد «محمدرضا حافظی» در منطقه یک شهر تهران

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۸۷۰۴

آیین رونمایی از تابلو خیابان زنده یاد «محمدرضا حافظی» با حضور رئیس و اعضای هیئت مدیره جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور برگزار شد.

به گزارش ایلنا، طی مراسمی تابلو خیابان زنده‌یاد «دکتر محمدرضا حافظی»، پدر مدرسه‌سازی ایران و بنیانگذار فقید جامعه خیرین مدرسه ساز با حضور ناصرقفلی؛ رئیس و اعضای هیئت مدیره جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور، فاطمه مهاجرانی معاون برنامه‌ریزی و توسعه مشارکت‌های سازمان نوسازی مدارس کشور و جمعی از مسئولان شهرداری منطقه یک تهران رونمایی شد.

در راستای بزرگداشت و تکریم رئیس فقید جامعه خیرین مدرسه‌ساز، طی مراسمی، خیابان «داد» در منطقه یک تهران و در مجاورت ساختمان جامعه خیرین مدرسه ساز کشور به نام زنده‌یاد «محمدرضا حافظی» که بیش از دو دهه در عرصه مدرسه‌سازی فعالیت داشته است، رونمایی شد.

شایان ذکر است؛ سال پیش در جلسه شماره ۲۴۲شورای شهر تهران و پس از مصوبه کمیسیون نام‌گذاری و تغییر نام معابر و اماکن عمومی شهر تهران با نام‌گذاری خیابانی به‌نام «محمدرضا حافظی» موافقت شد.

مرحوم محمدرضا حافظی؛ رئیس فقید جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور و بنیانگذار این مجموعه بوده که از سال ۱۳۷۷ این تشکل را بنا کرد و امروزه ثمرات آن برای نظام تعلیم و تربیت کشور همچنان باقی و جاری است.

از سوابق محمدرضاحافظی، می‌توان به «مؤسس جامعه خیرین مدرسه‌ساز» و «مشارکت در ساخت بیش از ۵۰ درصد مدارس کشور»؛ «ساخت و نوسازی ۱۴ مدرسه در کشور با هزینه شخصی»؛ «ساخت و نوسازی مدارس ایرانیان خارج از کشور» و «تشویق خیرین در امر مدرسه‌سازی» اشاره کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز