خبرگزاری کار ایران

کشف ۹۶ قبضه سلاح جنگی و شکاری

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۸۲۸۳

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از بازداشت عامل فروش سلاح و مهمات جنگی در فضای مجازی خبر داد و گفت: از مخفیگاه متهم ۹۶ قبضه سلاح جنگی و شکاری غیر مجاز و ۳ هزار و ۳۵۹ عدد فشنگ کشف شد.

به گزارش ایلنا، سردار "علی ذوالقدری" در تشریح این خبر، اظهار داشت: مأموران پایگاه دهم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ در رصدهای اطلاعاتی موفق شدند فردی را که در فضای مجازی به تبلیغ، خرید و فروش انواع سلاح های جنگی، شکاری و مهمات مربوط می کرد،  شناسایی کنند.

وی افزود: پس از انجام اقدامات فنی و در مراقبت های ویژه پلیسی، محل تردد این فرد  شناسایی و با هماهنگی قضائی روز گذشته اکیپی از ماموران به مخفیگاه متهم در حوالی خیابان" پاسداران" اعزام و موفق شدند  در یک عملیات پلیسی وی را دستگیر کنند.

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بیان داشت: در بازرسی از مخفیگاه متهم ۴۸قبضه سلاح جنگی و ۴۷ قبضه سلاح غیر مجاز شکاری ،۱۶۴ عدد تیر و کمان جنگی، ۳ هزار و ۲۴۲ عدد فشنگ جنگی و ۱۱۷ عدد فشنگ سلاح شکاری کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد، تصریح کرد: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و با فرد یا افرادی که قصد خدشه دار کردن آن را داشته باشند با اقتدار برخورد خواهیم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز