خبرگزاری کار ایران

۱۰ فقره سرقت از مغازه طلافروشی در هفته گذشته

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۸۲۸۲

رییس کلانتری ۱۲۷ نارمک از دستگیری خانمی که از مغازه‌های طلافروشی در نارمک، سرقت می‌کرد، خبر داد و گفت: متهم به ۱۰ فقره سرقت در هفته گذشته معترف شد

به گزارش ایلنا، سرهنگ "صادق ضرونی"  اظهار داشت : مالک مغازه طلافروشی در نارمک به کلانتری ۱۲۷ مراجعه و اظهار داشت خانمی که کودک ۲ ساله ای همراهش بود، بعد از چند سری مراجعه به مغازه وی و انتخاب طلای مورد علاقه اش، امروز از مغازه وی سرقت کرده است.

وی تصریح کرد: بررسی های اولیه  نشان از این داشت که متهم در روز آخر به جای طلای واقعی، بدل آن را به مالک مغازه تحویل داده است و به بهانه ای از مغازه خارج شده است.

رئیس کلانتری ۱۲۷ نارمک افزود: ماموران پلیس متوجه شدند که این سارق ۶ فقره سرقت به شیوه بدل اندازی در هفته گذشته در محله نارمک انجام داده است و ماموران پلیس با انجام بررسی های تخصصی و تحقیقات میدانی هدفمند سارق خانم را شناسایی کردند.

 این مقام انتظامی با اشاره به افزایش گشت زنی های انتظامی  افزود: در یک عملیات پلیسی زن سارق حین ارتکاب جرم بدل اندازی در یک طلافروشی بازداشت و روانه کلانتری شد.

سرهنگ ضرونی تصریح کرد : متهم  به ۱۰ فقره سرقت طلا و جواهرات در هفته گذشته به ارزش یک میلیارد ریال از طلافروشی ها اعتراف و  تا کنون ۲ تن از مال باختگان به کلانتری مراجعه و متهم را شناسایی کردند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: تحقیق برای کشف سایر جرائم احتمالی در دستور کار قرار دارد و  متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز