خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان مدارس غیردولتی:

در صورت انصراف از پیش‌ثبت‌نام، وجوه دریافتی مسترد می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۸۱۱۹

مصوبه قطعی و لازم الاجرای یکصد و یکمین جلسه شورای سیاستگذاری، برنامه ریزی و نظارت مرکزی با موضوع «چگونگی پیش ثبت نام در مدارس غیردولتی» جهت اجرا به ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها ابلاغ شد.

به گزارش ایلنا، شهریار فولادوند، با اشاره به مصوبه قطعی و لازم الاجرای یکصد و یکمین جلسه شورای سیاستگذاری، برنامه ریزی و نظارت مرکزی، اظهارکرد: این مصوبه با موضوع «چگونگی پیش ثبتنام در مدارس غیردولتی»، طی بخشنامه شماره ۱۵۹ جهت اجرا به ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها ابلاغ شد.

فولادوند به شرایط ذکر شده در این مصوبه پرداخت و گفت: پیش ثبت نام مدارس غیردولتی باید با انعقاد قرارداد بین مدیریت مدرسه و اولیای دانش آموزان صورت پذیرد.

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی در مورد مبنای توافقات مالی در پیش ثبت نام گفت: تا ابلاغ شهریه سال آتی، توافقات مالی در روابط طرفین، باید بر اساس شهریه مصوب سال تحصیلی جاری مدارس باشد.

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی تصریح کرد: در صورت انصراف اولیای دانش آموزان از پیش ثبت نام تا قبل از ابلاغ شیوه نامه ثبت نام، تمام وجوه و اسناد دریافتی به اولیا مسترد خواهد شد و پس از آن مشمول مصوبه جلسه ۳۳۷ شورای نظارت مرکزی مورخ ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ خواهند بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز