خبرگزاری کار ایران

برنامه‌ریزی برای تامین امنیت ۵ هزار و ۶۰۰ صندوق رأی در تهران و شمیرانات

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۸۰۶۱

رییس پلیس پایتخت از برنامه‌ریزی برای تامین امنیت ۵ هزار و ۶۰۰ صندوق رأی در تهران و شمیرانات خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت در دومین طرح رعد سال ۱۴۰۰ اظهار داشت: دومین مرحله از طرح رعد در سال ۱۴۰۰ توسط پلیس پیشگیری به مرحله اجرا در آمد و بالغ بر ۳۰ هزار اموال مسروقه مردم کشف شد.

وی ادامه داد: ‌۸۲۷ نفر سارق، زور گیر، مالخر و مجرمین و خفتگیر دستگیر شدند که تعدادی از آنها در قالب ۳۷ باند بودند و ۱۴۸ خودرو و موتور از اینها کشف شد و در نهایت سرنوشت ۸۸۹ پرونده به پایان رسد.

وی افزود: ۸۵ نفر از محکومین متواری که حکم قطعی برای آنها صادر شده بود  دستگیر شدند و در مجموع ۱۳ میلیارد تومان از اموال مسروقه مردم کشف شد. علاوه بر این ۱۱ قبضه سلاح جنگی و شکاری و ۲۰ قبضه سلاح سرد کشف شد.

سردار رحیمی گفت: با رسیدگی به ۲۰ پرونده قاچاق ۵ هزار و ۶۷۰ قلم جنس قاچاق کشف شد. پاکسازی نقاط آلوده به لوس وجود خرده فروشان از بخش‌های دیگر این طرح بود که ۲۶۰ نفر از خرده فروشان در محلات مختلف تهران دستگیر شدند و ۱۳ کیلوگرم مواد از آنها به دست آمد.

رییس پلیس تهران بزرگ گفت: در این طرح با افرادی که اقدام به توزیع سی دی ،مشروبات الکلی، ماهواره و اقلام غیرفرهنگی می‌کردند، برخورد شده و ۵۴ نفر  طی آن دستگیر شدند.

وی در واکنش به میتینگ‌های انتخاباتی گفت: اقدامانی که ما تا کنون انجام دادیم استعلام سوابق کاندیدها بوده و سوابق آنها را اعلام کردیم. در این ۵ روز نام نویسی با بهره گیری از ۲۵۰ نیروی انتظامی، اطلاعاتی و راهنمایی و رانندگی امنیت محل ثبت نام کاندیدها را به اجرا در آوردیم. بعد از اعلام اسامی واجد الشرایط باید امنیت مراسمات اتخاذ گردد و ما آمادگی کامل داریم که این امنیت را برقرار کنیم. اگر موردی از تبلغ غیر مجاز کاندیدا مشاهده کنیم آن را به مراجع ذیصلاح اعلام می‌کنیم.

سردار رحیمی گفت: ما برقرار امنیت انتخابات را برنامه‌ریزی کردیم و ۵ هزار ۶۰۰ صندوق رای در تهران و شمیران در نظر گرفتیم و امنیت لازم را برای آنها اتخاد خواهیم کرد.

وی درباره تجمعات در زمان انتخابات کرد: این بستگی دارد که ستاد انتخابات اعلام کند نحوه تبلیغات چطور خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز