خبرگزاری کار ایران

آموزش اصول طب ایرانی به دانشجویان علوم پزشکی ازطریق دانشگاه مجازی

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۷۹۲۸

مدیرکل دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت گفت: دو واحد درس «آشنایی با مبانی طب ایرانی و مکمل» در قالب سه فراخوان از طریق دانشگاه علوم پزشکی مجازی برای دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی کشور ارائه می شود.

به گزارش ایلنا و به نقل از وبدا، نفیسه حسینی یکتا افزود: دانشگاه علوم پزشکی مجازی نقش تاثیرگذاری در همگام کردن تجربه جهانی، ادغام آموزش طب سنتی و مکمل در کوریکولوم آموزشی دانشجویان و نوآوری در آموزش این حوزه به دانشجویان علوم پزشکی دارد.

وی درباره ارائه دو واحد درس «آشنایی با مبانی طب ایرانی و مکمل» در قالب سه فراخوان برای دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی کشور در نامه ای به ریاست دانشگاه از نقش تاثیرگذار رئیس دانشگاه علوم پزشکی مجازی و تلاش اعضای هیات علمی گروه آموزشی طب سنتی و مکمل و کارشناسان آن دانشگاه در همگام کردن تجربه جهانی ادغام آموزش­ طب سنتی و مکمل در کوریکولوم آموزشی دانشجویان و نوآوری در آموزش این حوزه به دانشجویان علوم پزشکی قدردانی کرد.

وی در این نامه نوشت: یقینا دفتر طب ایرانی و مکمل در آینده نیز به خدمات بی دریغ دانشگاه در این حوزه نیازمند خواهد بود و موجب افتخار و مباهات است که این دفتر از همیاری دانشگاه علوم پزشکی مجازی برخوردار باشد.

حسینی یکتا گفت: با ارائه این دوره توسط دانشگاه علوم پزشکی مجازی، بستری فراهم شد تا دانش آموختگان علوم پزشکی فرصت بهره برداری از ظرفیت های طب ایرانی را که برگرفته از تمدن اسلامی و تجربیات علمی دانشمندان این سرزمین است را از دست نداده و با آگاهی از این میراث کهن در وظایف شغلی آینده به خصوص سیستم ارجاع مناسب، بهینه تر عمل کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز