خبرگزاری کار ایران

اطلاع‌رسانی بهنگام و دقیق موجب شناخت درست از سازمان می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۷۷۱۶

رییس سازمان پزشکی قانونی کشور با تأکید بر لزوم آگاهسازی مردم و جامعه از فعالیت ها و خدمات سازمان گفت: اطلاع رسانی بهنگام و دقیق موجب شناخت درست و کامل از سازمان می شود و این کار روابط عمومی است که خدمات سازمان را به جامعه معرفی کند.

به گزارش ایلنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان پزشکی قانونی کشور، دکتر عباس مسجدی ظهر امروز دوشنبه 27 اردیبهشت ماه در جلسه ای که به منظور گرامیداشت روز ارتباطات و روابط عمومی و با حضور مدیران کل و مسئولین روابط عمومی ادارات کل استان ها به صورت ویدئوکنفرانسی برگزار شد، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری گفت: در جلسه ای مقام معظم رهبری فرمودند که هر چقدر برای اطلاع رسانی به مردم هزینه شود ارزشمند است چرا که مردم در جریان کار مجموعه ها و زحمات دستگاه ها قرار گرفته و به آینده امیدوار می شود.

وی افزود: روابط عمومی مهم ترین نقش را در ایجاد ارتباط موثر بین مردم و مسئولین دارد و می تواند با اطلاع رسانی درست و انعکاس دقیق فعالیت ها، زمینه شناخت و ارتقای آگاهی از خدمات سازمان را فراهم کند.

دکتر مسجدی با بیان اینکه تحقق نقش روابط عمومی ها شاخصه هایی دارد، اظهار داشت: اطلاع رسانی بهنگام و امیدآفرین به جامعه و دقت، شفافیت و صحت در آنچه اعلام و منتشر می شود از مهم ترین شاخصه های کار روابط عمومی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

رییس سازمان پزشکی قانونی کشور همچنین تأکید کرد: روابط عمومی تنها انعکاس دهنده فعالیت های رؤسا و مدیران سازمان نیست بلکه باید زحمات و تلاش های تمامی کارکنان و کارشناسان که با عشق به مردم و خدمت رسانی در حال فعالیت هستند را به جامعه منعکس و موجب ارتقای سازمان شوند.

وی ادامه داد: دنیای امروز دنیای ارتباطات و اطلاعات است و روابط عمومی ها با بهره‌مندی از این ابزار و استفاده از فناوری و دانش روز می توانند قدم های بزرگی در افزایش آگاهی مخاطبان بردارند.

دکتر مسجدی خواستار برقراری ارتباط مؤثر روابط عمومی در درون و بیرون سازمان و حتی در مجامع بین‌المللی شد و خاطرنشان کرد: امروز، به برکت نظام جمهوری اسلامی و تلاش های همکاران و متخصصین سازمان، سازمان پزشکی قانونی کشور در سطح منطقه و حتی فراتر از آن حرف ها زیادی برای گفتن دارد و در بسیاری عرصه های علمی و تخصصی در مرزهای دانش حرکت می کند که می توان این پیشرفت ها را منعکس و به مردم اعلام کرد.

وی یادآور شد: مردم نباید پزشکی قانونی را سازمانی بشناسند که صرفا کار معاینه جسد انجام می دهد بلکه باید به واسطه کار روابط عمومی و انعکاس درست فعالیت ها از اصل خدمات و تنوع و گستردگی نقش آن در پرونده های قضایی مطلع شوند.

دکتر مسجدی نهادینه کردن فرهنگ خدمت رسانی، راهنمایی درست مردم از خدمات و تسهیل خدمات رسانی به مردم را از مهم ترین نقش های روابط عمومی عنوان و تأکید کرد که همکاران روابط عمومی به این موضوعات توجه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز