خبرگزاری کار ایران

آغاز عملیات اجرایی پروژه توسعه شرقی خط ۴ در تیرماه

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۷۶۶۰

براساس برنامه زمان بندی از پیش تدوین شده و به موجب اقدامات اجرایی صورت گرفته، در ماههای خرداد و تیر ۱۴۰۰ چند پروژه شرکت مترو به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش ایلنا، علی امام مدیرعامل شرکت مترو در این رابطه گفت: طی ۲ ماه آینده، ان شاءا… ایستگاه‌های باقرخان درخط ۷ و شهرک آزمایش در خط ۶ را به  بهره برداری خواهیم رساند که با افتتاح این ۲ ایستگاه، شمار ایستگاههای تکمیل شده در دوره کنونی مدیریت شهری به عدد ۳۰ و در کل تعداد ایستگاههای شبکه خطوط هفتگانه به عدد ۱۴۱ خواهد رسید. تمام تلاش دست اندرکاران امر این است که تا پایان این دوره مدیریت شهری غیر از ایستگاههای ذکر شده، دو ایستگاه دیگر در خطوط ۶ و ۷ به مرحله بهره برداری برسد. 

مدیرعامل شرکت مترو در ادامه صحبتهای خود، به آغاز عملیات اجرایی پروژه توسعه شرقی خط ۴ اشاره کرد و افزود: در تیرماه و با مهیا شدن مقدمات کار، امکان شروع فعالیت‌های مربوط به بخش توسعه شرقی خط ۴ که مورد توجه و تأکید شهردار محترم تهران نیز است، وجود دارد. 

از طرفی انتظار داریم عملیات حفاری مکانیزه مسیر توسعه جنوبی خط ۶ نیز در همین یکی دو ماه پیش رو به پیشرفت قابل قبولی برسد تا کار ساخت ۴ ایستگاه واقع در این پروژه از همین امسال وارد مرحله جدیتری شود. 

به گزارش روابط عمومی راه آهن شهری تهران و حومه (مترو)، امام در پایان صحبت‌های خود به آخرین وضعیت پیشرفت پروژه پایانه اکباتان در خط ۴ پرداخت و گفت: در صورت تزریق منابع مالی حداقلی، می‌توان در تیرماه شاهد افتتاح این پایانه مهم و تأثیرگذار در شبکه مترو تهران بود که فواید آن در مباحثی از قبیل تعمیر و نگهداری به موقع واگن‌ها و همچنین کاهش سرفاصله حرکتی قطارها انکار ناپذیر است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز