خبرگزاری کار ایران

درخواست رییس سازمان جنگل‌ها از دادستانی برای رسیدگی سریع به پرونده‌های منابع طبیعی

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۷۱۳۴

رییس سازمان جنگل‌ها خواستار رسیدگی سریع به پرونده منابع طبیعی در محاکم قضایی شد و گفت: منابع طبیعی آمادگی دارد با حفظ حاکمیت و مالکیت دولت عرصه‌های ملی را برابر مقررات جهت تولید، بهره‌برداری و توسعه این منابع در اختیار بهره برداران قرار دهد.

به گزارش ایلنا، مسعود منصور امروز با حجت الاسلام سید محسن موسوی - معاون اول دادستانی کشور- دیدار و گفت و گو کرد.

در این دیدار مسعود منصور با ارائه گزارشی از وضعیت منابع طبیعی کشور و چالش‌های پیش رو، اراضی ملی و انفال را به عنوان سرمایه ارزشمند مملکت نام برد و از مجموعه دستگاه قضا و حساسیت آن‌ها در صیانت از منابع طبیعی کشور تشکر کرد.

در ادامه حجت الاسلام سید محسن موسوی ضمن خوشنودی از دیدار با رییس سازمان جنگل‌ها حمایت دادستانی کل کشور برای صیانت از انفال به‌ویژه جنگل‌ها و مراتع را اعلام کرد و گفت: منابع طبیعی سرمایه ارزشمند کشور است و به عنوان امانت در دست ماست و باید برای نسل‌های آینده حفظ و نگهداری شود.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی سازمان جنگل‌ها، وی در پایان گفت: قوه قضاییه و دادستانی همواره حامی بیت المال و انفال کشور است و در دفاع از منابع طبیعی و جلوگیری از تخریب و تصرف اراضی ملی در برابر فرصت‌طلبان هیچ گذشت و کوتاهی نخواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز