خبرگزاری کار ایران

لزوم واکسیناسیون هر چه سریعتر رانندگان تاکسی/ افزایش قیمت واکسن در پی افزایش تقاضا از طریق بخش خصوصی

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۶۸۹۶

رئیس شورای شهر تهران گفت:‌ با توجه به افزایش تقاضای خرید واکسن از طریق بخش خصوصی قیمت‌های ارائه شده به ایران بالا رفته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محسن هاشمی در جریان دویست و نود و چهارمین جلسه شورای شهر تهران گفت: مدتی بود واکسیناسیون رانندگان تاکسی پیگیری می‌شد و این مورد با ستاد کرونا تهران دنبال شد و گفتند وقتی صحبت از تاکسیرانان می‌شود باید به همه تاکسیرانان در کل کشور اشاره شود. 

او ادامه داد: اگر لازم است این کار دنبال شود باید نامه‌ای برای کل رانندگان تاکسی تهیه شود. البته به تاکسی‌های اینترنتی هم اشاره شده است و تعداد آن‌ها نیز بسیار زیاد است. در تهران در حدود ۳۰۰ هزار تاکسی با احتساب تاکسی‌های اینترنتی فعال هستند که شناسایی آن‌ها مشکل است و اگر بخواهیم این مساله را پیگیری کنیم با طرح این مساله مشکل حل نمی‌شود. 

هاشمی افزود: در نتیجه معاونت حمل ونقل و کمیسیون عمران و حمل و نقل شورا کار کنند و طرحی را آماده کنند که ابعاد مختلف آن تعیین شده باشد و آن را برای ستاد کرونا بفرستند تا در نوبت قرار گیرد. 

او درباره تامین واکسن توسط شرکت‌های خصوصی گفت: این مساله هنوز در کشور جواب نداده است و در ستاد کرونا این موضوع به بحث گذاشته شد و نماینده اتاق بازرگانی در این نشست گزارش دادند که وقتی اعلام شد بخش خصوصی برای تامین واکسن ورود کند درخواست واکسن در دنیا از طریق ایران بسیار زیاد شده است و شرکت ها از طریق دلال‌ها تماس‌ می‌گیرند.این در حالی است که اکنون ۲۰۰ میلیون واکسن تقلبی در دنیا وجود دارد و تشخیص آن برای کشور مشکل شده است. از طرفی با توجه به افزایش تقاضا از طریق بخش خصوصی قیمت‌های ارائه شده به ایران  توسط فروشندگان را بالا برده است. 

هاشمی افزود: در مجموع این موضوع را به صلاح نداسنتند و صحبت‌های تندی هم بین نماینده اتاق بازرگانی و مسئول تامین واکسن انجام شد و با توجه به شرایط به نظر می‌رسداین مسیر در کشور جواب نمی‌دهد و بهتر است هرچه سریعتر طرحی را برای تاکسیران‌های کشور تهیه کنیم و به ستاد ارسال کنیم تا در اولویت دریافت واکسن قرار گیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز