خبرگزاری کار ایران

انتقاد از شهرداری به دلیل عدم طرحِ تخلفات دوره گذشته

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۶۸۶۶

عضو شورای شهر تهران به دلیل عدم طرحِ تخلفات دوره گذشته از شهرداری انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد سالاری در جریان دویست و نود و چهارمین جلسه شورای شهر تهران در تذکری گفت: چرا شورای شهر باید مصوبه‌ای برای همسان‌سازی حقوق داشته باشد و شهرداری آن را به افزایش حقوقی که وزارت کار هرساله اجرا می‌کند تعمیم دهد؟ این گول زدن ما است در حالی که این مصوبه شورا است. 

سالاری ضمن انتقاد به معاون برنامه ریزی شهرداری تهران گفت: نمی‌دانم چرا آقای مظاهریان در جلسات ما شرکت نمی‌کنند در حالی که فقط چند ماهی از عمر این دوره مدیریت شهری باقی‌مانده است. 

او تاکید کرد که همسان‌سازی حقوق پرسنل شرکت شهربان، حریم بان و معبربان باید انجام شود. 

عضو شورای شهر تهران در ادامه با بیان اینکه پس از قرائت گزارش تحقیق و تفحص رساتجارت هجمه‌های زیادی به اعضای شورا وارد شد گفت: در این زمینه به شهردار تهران تذکر می‌دهم که به رغم اینکه در ماه‌های اخیر صحبت می‌کنند و جای تشکر دارد، اما بخش قابل توجهی از هجمه‌هایی که به شورای شهر و مدیریت شهری وارد می‌شود به دلیل‌عدم طرح تخلفات دوره گذشته است. 

سالاری افزود: شهردار تهران و مدیران شهری باید بدانند که اگر واقعیت‌ها را مطرح نکنند مطالباتشان جزو بدهی‌ها خواهد شد. باید اول بگویند در ۱۲ سال گذشته با بودجه شهرداری چه کار کردند؟ مجموعه اقداماتی را که می‌گویند و به آن افتخار می‌کنند املاک و اراضی شهرداری بوده است که در بودجه رسمی هیچگونه هزینه‌ای برای آن در نظر نگرفتند. 

او ادامه داد: به عبارتی همه کارنامه مدیریت شهری دوره گذشته در زمینه زیرساخت‌ها از محل تبصره‌ها، واگذاری املاک، تهاتر و به طریق کارگزاری‌ها بوده است. اگر حداقل آن املاک واگذار شده را معادل بودجه در نظر بگیریم حداقل ۳۰ هزار میلیارد تومان هزینه کرده اند. 

سالاری گفت: دوستان باید پاسخ دهند که با این حجم از املاک و دارایی‌های شهر چه کردند؟ تقاضای ما از شهردار تهران و سازمان املاک این است که این موارد را احصا و مطرح کنند وقتی این اقدام را انجام نمی‌دهند یک گزارش تحقیق و تفحص با این حجم از واکنش و هجمه روبرو می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز