خبرگزاری کار ایران

علیخانی تذکر داد:

تاکید بر پیگیری مشکل واکسیناسیون پرسنل شهرداری به ویژه در حوزه حمل و نقل

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۶۸۲۱

عضو شورای شهر تهران گفت: شهرداری تهران با پیگیری از طریق وزارت بهداشت مشکل واکسیناسیون پرسنل خود را حل کند .

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد علیخانی در جریان دویست و نود و چهارمین جلسه شورای شهر تهران گفت: در شورای شهر طرحی مطرح شد و به دلیل نگرانی از مورد هجمه قرار گرفتن شهرداری از دستور خارج شد. 

او ادامه داد: در حالی که یکی از موارد منظور شده در آن طرح، رانندگان حمل و نقل به ویژه رانندگان تاکسی بود. حدود ۲۰۰ راننده تاکسی در اثر کرونا فوت شدند و ما در برابر آن‌ها مسئول هستیم. شهرداری برای آن‌ها چه کاری کرده است؟ یکی از موارد همین تامین واکسن بود. این طرح تنها مربوط به شهرداری نبود بلکه افراد در معرض خطر و مرتبط به ویژه رانندگان حمل و نقل عمومی به ویژه تاکسی‌ها را تحت پوشش قرار می‌داد.

علیخانی افزود: شهرداری تهران اگر می‌تواند از طریق وزارت بهداشت پیگیری کند و مشکل واکسیناسیون پرسنل خود را حل کند وگرنه این طرح را بررسی کنیم و دست روی دست نگذاریم تا هر روز ببینیم تعداد فوتی‌ها به ویژه در حمل و نقل عمومی بیشتر می‌شود. درخواست می‌کنم این طرح مجددا در دستور صحن قرار گرفته و مورد رسیدگی قرار گیرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز