خبرگزاری کار ایران

نظری:

شهردار به رفتار مدیران خود بیشتر دقت کند

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۶۷۷۴

عضو شورای شهر تهران گفت: به محض اینکه گزارش تحقیق و تفحص در صحن شورا مطرح و خیلی از جامعه مطلع شدند که چه اتفاقاتی در دوره پیشین مدیریت شهری رخ داده، شما می‌بینید که تخریب علیه بعضی از اعضای شورا شروع شد و اتفاقاتی رخ داد که در طول سه سال و نیم گذشته سابقه نداشته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت نظری در جریان جلسه امروز شورای شهر تهران در تذکری گفت: متاسفانه با وجود اینکه در طی سه سال اخیر تلاش کردیم که فضای مربوط به دستفروشان و کسانی که در سطح شهر به طرق مختلف و با عنوان مشاغل سیار به کسب و کار می‌پردازند را تلاش کردیم کنترل کنیم.

او ادامه داد: با وجود آنکه در طول سه سال اخیر هیچ اتفاقی ناخوشایند در سطح شهر رخ نداد اما در هفته گذشته برخلاف رویکرد و رویه شورای پنجم و شاهد برخورد با دستفروشان بودیم. 

نظری با بیان اینکه پیشتر به آقای حناچی این انظار را دادیم که بخشی از مدیران ایشان  الان دارند با کسانی که فکر می‌کنند در دوره بعدی مدیریت شهری حاضر خواهند بود تعامل می‌کنند، گفت: پیش‌بینی من این است اتفاقی که رخ داده کاملا براساس هماهنگی با کسانی است که پیشتر در مدیریت شهری مسئولیت داشتند و امروز دستشان از این مسئولیت کوتاه است و بنا دارند که به مسند برگردند. 

او افزود: به محض اینکه گزارش تحقیق و تفحص در صحن شورا مطرح و خیلی از جامعه مطلع شدند که چه اتفاقاتی در دوره پیشین مدیریت شهری رخ داده، شما می‌بینید که تخریب علیه بعضی از اعضای شورا شروع شد و اتفاقاتی رخ داد که در طول سه سال و نیم گذشته سابقه نداشته است.

نظری با تاکید بر اینکه این با رفتار برخی از مدیران فعلی شهرداری که با وجود اطلاع شخص شهردار تهران همچنان مشغول فعالیت هستند و این دست تخریب‌ها را علیه مدیریت شهری دوره پنجم رقم می‌زنند اصلا جای پذیرش ندارد، گفت: به شهردار تهران تذکر می‌دهم که نسبت به رفتار مدیران بلافصل یا با واسطه خودش دقت بیشتری داشته باشد و آن چیزی که اتفاق می‌افتد و در تقابل و تمایز با رویکرد مدیریت شهری در دوره پنجم بوده را به هیچ وجه نسبت به آن اغماض نکند و به جای عافیت طلبی و به جای اینکه بخواهد این چند صباح را هم با آرامش موردنظر خودش طی کند، تلاش کند تا بهتر مجموعه شهرداری را اداره کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز