خبرگزاری کار ایران

فراهانی تذکر داد:

تاکید بر همسان‌سازی حقوق پرسنل شهربان و معبربان/ تغییری در حقوق همکاران در سال جاری احساس نشده است

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۶۷۶۲

عضو شورای شهر تهران بر لزوم همسان سازی حقوق پرسنل شهربان، معبربان با هادیان شهر بر اساس مصوبه شورا شهر تهران تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مجید فراهانی، رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران در جریان دویست و نود و چهارمین جلسه شورای شهر تهران در تذکری به شهرداری تهران گفت: سال گذشته در هنگام بررسی بودجه ۱۴۰۰شهرداری تهران مصوبه‌ای در خصوص همسان‌سازی حقوق پرسنل شهربان و معبربان تنظیم شد که خوشبختانه در صحن شورا به تصویب رسید. 

او افزود: اما متاسفانه بر اساس اخبار واصله تغییری در حقوق همکاران زحمتکش شهربان معبربان احساس نشده و افزایش حقوق در حد مصوب وزارت کار بوده است. 

عضو شورای شهر تهران تصریح کرد: مستحضر هستید که دورکاری، شیفت کاری و تعطیلی برای پرسنل شهربان، حریم‌بان و معبربان معنایی ندارد. با این وجود این عزیزان در سخت‌ترین شرایط همچنان در حال خدمت‌رسانی به شهروندان هستند. لذا ضروری است شرکت مذکور حق و حقوق همکاران شهربان و معبربان به شکل کامل بر اساس مصوبه شورا در خصوص همسان‌سازی با هادیان شهر پرداخت کند. 

رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران در پایان تاکید کرد: بر همین اساس در اجرای بند ۳ ماده ۸۰ قانون شوراهای اسلامی کشور در خصوص لزوم همسان‌سازی حقوق پرسنل شهربان، معبربان با پرسنل هادیان شهر تذکر می‌دهم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز