خبرگزاری کار ایران

اجرای طرح هواخوری خدا در زندان‌های استان تهران

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۶۵۷۰

به منظور بهره‌مندی مددجویان از فیوضات ماه مبارک رمضان، طی سه روز پایانی این ماه، طرح هواخوری خدا در زندان‌های استان تهران برگزار شد.

به گزارش ایلنا، سید حشمت‌الله حیات‌الغیب مدیر کل زندان های استان تهران با اعلام این خبر گفت: در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری که معنویت و اخلاق، جهت‌دهنده همه حرکت‌ها و فعالیت‌های فردی و اجتماعی و نیاز اصلی جامعه است و نیز تأکیدات ریاست سازمان زندان ها، طرح هواخوری خدا در سه روز پایانی ماه مبارک رمضان اجرا شد که با استقبال وسیع مددجویان مواجه گردید.

حیات الغیب ادامه داد: با هدف توجه به معنویات و به منظور بهره مندی مددجویان از فیوضات ماه مبارک رمضان و در نتیجه ندامت از رفتارهای گذشته که به بن بست ختم گردیدند و بازگشت سالم مددجویان به جامعه، طی سه روز پایانی این ماه برنامه اعتکاف روزه داران علاقمند در  زندان های استان تهران  برگزار شد.

وی ادامه داد: علاوه بر این در ماه رمضان، برنامه های جزءخوانی قرآن کریم طی ایام ماه مبارک رمضان در زندان های این استان برگزار گردید و در پایان موجب شد علاوه بر ختم قرآن توسط هر مددجوی شرکت کننده در طرح، صدها ختم نیز در پایان ماه انجام گردید.

سیدحشمت اله حیات الغیب همچنین اظهار کرد: حفظ سلامتی جسم نیز در کنار ارتقای سلامت روانی مددجویان حائز اهمیت است، به همین دلیل ضمن توجه بیشتر به برنامه غذایی افطار و سحر مددجویان در ماه رمضان، اعتکاف آنان در طرح هواخوری خدا با رعایت پروتکل های بهداشتی لازم انجام شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان زندان‌ها در طرح هواخوری خدا، مددجویان طی سه روز اعتکاف، به راز و نیاز با خداوند پرداخته، برنامه های متنوعی مانند قرائت قرآن، سخنرانی و ادعیه خوانی برگزار و با فرا رسیدن عید سعید فطر و اقامه نماز، پذیرایی و اهدای هدایا به پایان رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز