خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی استاندار تهران تاکید کرد:

لزوم همکاری و کمک همه دستگاه ها برای برگزاری انتخاباتی پرشور

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۵۵۰۷

معاون سیاسی استاندار تهران بر لزوم همکاری و کمک همه دستگاه ها در سطح استان تهران برای برگزاری انتخاباتی پرشور در ۲۸ خرداد ماه سال جاری تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، شکرالله حسن بیگی با اشاره به برگزاری انتخابات در ۲۸ خرداد ماه سال جاری گفت: در ۲۸ خرداد ماه چهار انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای شهر و روستا، و انتخابات میان دوره ای مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد که در راستای برگزاری پرشور این انتخابات همه مدیران دستگاه ها باید با دراختیار گذاشتن ظرفیت ها و زیر ساخت ها کمک کنند.

وی با بیان اینکه ارکان چهارگانه انتخابات شامل مشارکت، سلامت، رقابت و امنیت باید مدنظر قرار گیرد، ادامه داد: در بحث سلامت ما قول می‌دهیم که بتوانیم با رعایت قانونمندی و بی طرفی کامل انتخابات را برگزار کنیم که مورد رضایت مردم باشد. در انتخابات سال ۱۳۹۸ استان تهران از رتبه ۲۸ به رتبه چهارم ارتقا پیدا کرد و امیدواریم در انتخابات امسال نیز به جایگاهی که شایسته استان تهران است برسیم.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران با بیان اینکه در جهت مشارکت افزایی تلاش می‌کنیم، خاطرنشان کرد: در استان تهران از جهت اجرا مشکلی نداریم و کارها طبق برنامه زمان بندی در حال اجرا است و خوشبختانه تعامل خوبی با هیات های نظارت داریم و مشکلی وجود ندارد.

معاون سیاسی استانداری تهران با اشاره به آغاز ثبت نام داوطلبان ریاست جمهوری از روز گذشته گفت: دیروز ۵۷ نفر به عنوان داوطلب انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کردند که این ثبت نام تا ۵ روز ادامه دارد. انتظار ما از مدیران استان پرهیز از ورود به ستادهای تبلیغاتی و جانبداری از کاندیداهاست به ویژه ساعات اداری. البته توصیه ما این است که حتی در ساعات غیر اداری هم به این موضوع ورود نداشته باشند اما این اقدام در ساعت اداری شائبه استفاده از امکانات دولتی را ایجاد می کند. از سوی دیگر باید پرهیز از جابجایی  مدیران شهرستانی با توجه به تاکید استانداری تهران مدنظر قرار گیرد.

وی ادامه داد: یکی از گلایه های فرمانداران استان تهران کم رنگ بودن حضور مدیران کل در برخی شهرستانهای استان تهران است. برخی مدیران کل به بعضی از شهرستانهای استان تهران کمتر می روند و یا گاهی بدون هماهنگی با فرمانداران در این شهرستانها حضور پیدا می کنند که امیدواریم در مدت باقیمانده از عمر دولت جلسات بیشتری با حضور مدیران کل در سطح شهرستانها برگزار شود تا به این ترتیب با ارائه گزارش اقدامات دستگاه های خود امیدآفرینی کند؛ چرا که ناامیدی مساوی است با عدم مشارکت مردم در انتخابات. بی تردید در زمان باقیمانده پاسخگو بودن و ارائه خدمات بهتر از جمله مواردی است که باید در دستور کار قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات ما در این دوره از انتخابات وجود شرایط کرونایی است که بر ریزش نیروها تاثیرگذار بوده است. این ریزش نیروها هم در اجرا و هم در نظارت است؛ لذا فرمانداران باید نیروهای خود را به گونه ای ترغیب کنند که افراد همکاری لازم را داشته باشند و کمک های پشتیبانی باید به فرمانداریها و بخشداری ها توسط سایر دستگاه ها انجام شود. انتظار ما از شهرداران این است که در انتخابات فعال تر باشند و بیشتر کمک کنند تا در ۲۸ خرداد ماه شاهد برگزاری انتخاباتی پرشور باشیم.

حسن بیگی همچنین درباره لزوم مصرف بهینه انرژی در استان تهران خطاب به توزیع برق استان تهران گفت: در روز انتخابات و حداقل دو روز پس از آن باید توزیع برق به گونه ای عمل کند و برنامه ریزی داشته باشد که در استان تهران مشکلی نداشته باشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز