خبرگزاری کار ایران

انهدام ۳ باند قاچاق موادمخدر در شهرستان‌های استان تهران

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۵۳۰۶

رئیس مرکز عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا با اشاره به انهدام سه باند تهیه و توزیع مواد مخدر در شهرستان های استان تهران گفت: در بازرسی از مخفیگاه اعضای این باندها، بیش از ۲۵۰ کیلوگرم هروئین کشف و ضبط شد.

به گزارش ایلنا،‌ سرهنگ علی عسکری اظهارکرد: ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی، از حمل و جابه جایی مواد مخدر توسط  سه باند سوداگر مرگ که مواد مخدر از نوع هروئین را از کشور افغانستان تهیه و در شهرستان های اطراف تهران توزیع می کردند، با خبر شدند.

وی به تشریح جزئیات این عملیات پرداخت و گفت: در مرحله بعد با اشراف اطلاعاتی کامل بر فعالیت مجرمانه تمامی اعضای هر سه باند، مخفیگاه و محل نگهداری مواد مخدر آن ها در شهرستان های پردیس، پاکدشت و پرند شناسایی شد و در سه عملیات مشترک با پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان های مربوطه پس از انجام هماهنگی با مراجع قضائی، تمام اعضای باندهای مورد اشاره که ۱۰ نفر بودند، دستگیر شدند و ۲۵۰ کیلوگرم هروئین از مخفیگاه آنان کشف و ضبط شد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس رئیس مرکز عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا ضمن قدردانی از همکاری و تعامل سازنده شهروندان با پلیس در مبارزه با قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد مخدر خاطرنشان کرد: شهروندان می توانند در صورت آگاهی از محل فعالیت قاچاقچیان خرد و کلان مواد مخدر به‌سرعت مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز