خبرگزاری کار ایران

دعوت از محققان بین‌المللی جهت شرکت در جشنواره خوارزمی

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۴۸۶۹

دبیرخانه جشنواره بین‌المللی خوارزمی از عموم علاقه‌مندان برای مشارکت در معرفی محققان بین‌المللی برای حضور در این جشنواره دعوت به همکاری کرد.

به گزارش ایلنا، با اعلام دبیرخانه جشنواره بین‌المللی خوارزمی از عموم علاقه‌مندان به افزایش تعاملات بین‌المللی و پیشرفت روزافزون کشور دعوت می‌شود تا با ارسال مستقیم فراخوان جشنواره به محققان خارجی و ایرانیان مقیم خارج از کشور و یا با ارسال مشخصات فردی و پست الکترونیکی محققان موردنظر به نشانیkhwarizmi@irost. ir، در معرفی دانشمندان برجسته دنیا برای شرکت در سی و پنجمین جشنواره بین المللی خوارزمی همکاری کنند. 

سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران از سال ۱۳۶۶ با هدف شناسایی و معرفی نوآوران و پژوهشگران برتر، برگزاری جشنواره‌ای با نام دانشمند برجسته ایرانی اسلامی، خوارزمی را در دستور کار خود قرار داده است و بیش از سی و چهار سال است که این رقابت علمی تراز اول را که دارای بنیان‌های اجرایی قوی، نظام‌مند و منسجم است، به صورت مستمر مدیریت و ساماندهی می‌کند. 

طرح‌های راه یافته به این جشنواره پس از چندین مرحله ارزیابی و کسب رتبه از هیات داوران در مراسمی با حضور رییس جمهور و مقامات عالی‌رتبه کشوری مورد تقدیر قرار می‌گیرند. 

به نقل از وزارت علوم، علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب سایت جشنواره به آدرس الکترونیکی http://www.khwarizmi.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز