خبرگزاری کار ایران

آمادگی صددرصد نیروهای مسلح برای مقابله با حربه‌های دشمن در انتخابات پیش‌رو

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۴۷۸۳

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا از آمادگی صددرصد نیروهای مسلح برای مقابله با حربه‌های دشمن در انتخابات پیش‌رو خبر داد.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام والمسلمین" سید علیرضا ادیانی" در مراسم اختتامییه محفل انس با قرآن کریم و چهارمین مرحله از رزمایش همدلی مومنانه که پیش از ظهر امروز در ستاد فاتب برگزار شد، گفت: در دوران دفاع مقدس رزمندگان ما با ایمان به خدا و انس با قرآن در برابر دشمنان ما ایستادگی کرده و آنان را شکست دادند.

وی ادامه داد: پس از آن نیز این روحیه در میان بسیاری از رزمندگان ما ادامه داشت و ما امروز شاهد آن هستیم که شهید سلیمانی ها، خرازی ها و ... تربیت یافته قرآن و انقلاب اسلامی هستند. رزمندگانی که در اروند و در عملیات والفجر نیز دل به دریا زدند و دشمن را به زانو درآوردند از همین مکتب بودند.

وی با بیان اینکه رزمندگان تربیت یافته مکتب قرآن، امروز در داخل و خارج از کشور آمریکا را شکست داده‌اند، گفت: پس از شهادت حاج قاسم سلیمانی دشمن به دنبال تضعیف جبهه مقاومت بود اما امروز می بینیم که به برکت خون آن شهید و با تاسی از قرآن، راه آن سردار عزیز را ادامه داده اند.

وی با بیان اینکه پلیس در ماه مبارک رمضان امنیت را به بهترین شکل ممکن در سراسر کشور تبیین کرد گفت: اگر ملت ها و دولت های اسلامی به دامن قرآن بازگردند سربلند خواهند شد.

ادیانی به تشریح سه استراتژی دشمن برای انتخابات پیش رو پرداخت و گفت: راهبرد اولی که دشمنان برای انتخابات طراحی کردند تلاش گسترده غرب و رژیم غاصب صهیونیستی و همراهی برخی از دولت های سرسپرده برای کاهش مشارکت است. دومین راهبرد ایجاد ناامنی به بهانه رد صلاحیت هاست و راهبرد سوم دشمنان نیز انتخاب فردی غرب گراست.

وی ادامه داد: امروز دشمنان در فضای مجازی به دنبال القای این موضوع هستند که مردم تاثیری در انتخابات ندارند اما این افراد باید بدانند که نیروهای مسلح ما با هوشیاری و تمام توان در آماده باش ۱۰۰ درصدی برای مقابله با این حربه ها هستند.

نماینده ولی فقیه در ناجا تاکید کرد: امروز نیازمند دولتی انقلابی، جهادی و مدیری دلسوز و متکی به ظرفیت های داخلی و اعتماد به جوانان هستیم. میدان اقتصاد امروز سخت تر از میدان جنگ و نبرد نیست اما می توانیم در این میدان در برابر دشمنان پیروز شویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز