خبرگزاری کار ایران

شکل‌گیری کانون‌های ویروس‌های جهش‌یافته در تهران

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۴۴۳۷

فرمانده ستاد کرونا کلانشهر تهران با بیان اینکه کاهش مراجعات سرپایی به مراکز درمانی گفت: با توجه به جایگاه شهر تهران که در آن مراودات بین استانی اتفاق می‌افتد این کانون‌های ویروس جهش یافته در شهر تهران هم شکل گرفته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، «علیرضا زالی» فرمانده ستاد کرونا کلانشهر تهران، با اشاره به ویروس‌های جهش یافته و خطر آن برای شهر تهران، بیان کرد: با توجه به ویروس های جهش یافته آفریقایی هندی و برخی از فرم‌های جهش یافته‌ی دیگر که وجود دارد، کار را سخت‌تر کرده است، با توجه به جایگاه شهر تهران که در آن مراودات بین استانی اتفاق می‌افتد این کانون‌های ویروس جهش یافته در شهر تهران هم شکل گرفته است.

وی ادامه داد: معمولاً شکل‌گیری این کانون‌ها یک مقدار با تأخیر اتفاق می‌افتد و دوران نهفتگی هم برای آنها وجود دارد.

زالی افزود: بنابراین باید تیم بهداشتی درمانی تمهیداتی را در نظر بگیرد و با روش‌های محتاطانه‌تری به تغییر محدودیت‌ها نگاه کنند و امیدواریم با رعایت شیوه نامه‌ها شرایط بهتر شود.

وی گفت: هنوز تعداد مجموع بیماران ما روی هزار و خرده‌ایی نفر در شهر تهران است که یک چهارم آن، یعنی ۲۵ درصد بیماران در بخش‌های ویژه بستری هستند و با توجه به تلاش‌های تیم درمان، دیروز موفق به ترخیص ۱۱۲۰ بیمار شدند.

زالی افزود: مراجعین سرپایی ما کاهش پیدا کرده و الان به ۱۰ هزار و ۵۰۰ نفر رسیده است. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز