خبرگزاری کار ایران

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری تهران:

دوره‌های آموزش پدافند غیرعامل در سال ۱۴۰۰ برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۴۲۵۷

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری تهران از برگزاری دوره‌های آموزش پدافند غیرعامل در حوزه‌های مختلف هر ماه برای یک موضوع برنامه‌ریزی شده که به صورت مجازی و رایگان برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری تهران، علی رضوانی با اشاره به برگزاری دوره‌های مجازی پدافند غیرعامل در سال ۱۴۰۰ اظهار داشت: با همکاری سازمان پدافند غیرعامل همچون سال گذشته در سال جاری نیز تلاش داریم از ظرفیت فضای مجازی برای آموزش مدیران، کارمندان، کارشناسان در دستگاه‌های اجرایی، فرمانداری‌ها و شهرداری‌ها بهره‌مند شویم.

وی تصریح کرد: دوره‌های آموزش پدافند غیرعامل در حوزه‌های مختلف پرتویی، شیمیایی، سایبری، زیستی، اقتصادی و غیره هر ماه برای یک موضوع برنامه‌ریزی شده که به صورت مجازی و رایگان برگزار می‌گردد.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری تهران همچنین ادامه داد: به دستگاه‌های مذکور اطلاع‌رسانی شده تا نسبت به ثبت‌نام همکاران در سایت مرکز مطالعات به نشانی http://www.pdrc.ir  با نظر به تنوع موضوعی دوره‌ها نسبت به ثبت‌نام و طی دوره‌های پیش‌بینی شده اقدام نمایند.

رضوانی بیان کرد: بهره‌مندی از ظرفیت‌های علمی و آموزشی برای تربیت نیروی انسانی متخصص متناسب با نیازهای پدافندغیرعامل، باعث ایجاد جامعه‌ای امن، پایدار، آموزش‌دیده، بصیر و آگاه سازمان‌دهی شده، مجهز و آماده با حداکثر مصونیت ممکن در برابر تهدیدهای مختلف دشمن می‌شود.

وی همچنین در پایان خاطرنشان کرد: زمان برگزاری این دوره‌های آموزش پدافند غیرعامل اول لغایت ۲۵ هرماه و زمان آزمون ۲۶ لغایت ۳۰ هرماه می‌باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز