خبرگزاری کار ایران

کشف ۳۲۰ کیلوگرم هروئین توسط هنگ مرزی زابل

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۴۱۳۴

جانشین فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان از کشف ۳۲۰ کیلوگرم هروئین توسط مرزبانان مجاهد هنگ مرزی زابل خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ "جواد رفیعی" در تشریح این خبر اظهار داشت: در راستای تشدید مبارزه با قاچاق موادمخدر و سوداگران مرگ، مرزداران هنگ مرزی زابل با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی و به کارگیری تجهیزات الکترونیکی و اپتیکی، از قصد قاچاقچیان موادمخدر برای انتقال محموله خود از منطقه مرزی قرقری به داخل کشور آگاه و بلافاصله با آمادگی و تجهیزات کامل، به تشدید پوشش نوار مرزی پرداختند.

وی افزود: مرزبانان مجاهد هنگ مرزی زابل با هدایت عملیاتی و پشتیبانی اطلاعاتی مرزبانی استان به اجرای هدفمند کمین پرداخته و با کنترل و پایش منطقه، قاچاقچیان را مشاهده و بلافاصله فرمان ایست صادر کردند که قاچاقچیان بدون توجه به دستور ماموران، سعی در متواری شدن از محل داشتند.

جانشین فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: مرزبانان با رعایت قانون به کارگیری سلاح اقدام به تیراندازی به سمت قاچاقچیان کردند که با توجه به حجم آتش و اتخاذ موضع و تاکتیک عملیاتی مناسب، سوداگران مرگ عرصه را به خود تنگ دیده و در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام ماندند.

وی گفت: سوداگران مرگ که قصد داشتند محموله خود را به وسیله چند رأس دواب وارد کشور کنند، با رها کردن محموله از محل متواری شدند و ماموران موفق شدند در این عملیات ۳۲۰ کیلوگرم هروئین را کشف کنند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس،‌ جانشین فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه شناسایی و دستگیری متهمان این پرونده در دستور کار قرار دارد، خاطرنشان کرد: مرزبانان مجاهد استان بر اساس وظایف ذاتی خود با اشراف اطلاعاتی و حضور شبانه‌روزی در نقاط مرزی با قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت قاطعانه و بر اساس قانون برخورد خواهند کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز