خبرگزاری کار ایران

افزایش ۷ درصدی مرگ راکبان موتورسیکلت در سال ۹۹

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۳۸۹۴

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب از افزایش ۷ درصدی مرگ راکبان موتورسیکلت در سال ۹۹ خبرداد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ احسان موُمنی رئیس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب در تشریح تصادفات سال ۹۹ در شهر تهران اظهار داشت: با بررسی آنالیز تصادفات سال ۹۹ حدود ۴۲% متوفیان عابرین پیاده و ۴۴% متوفیان موتورسیکلت سواران و ۱۴% مربوط راننده و سرنشین خودرو میباشد با توجه به افزایش استفاده از موتورسیکلت توسط شهروندان در سال ۹۹ حدود ۷% نسبت به سال ۹۸ تعداد متوفیان موتورسیکلت افزایش داشته است‌.

وی ادامه داد: بالاترین علت تصادفات مربوط به عدم توجه به جلو و حواس پرتی رانندگی حدود ۳۴% و دومین علت حوادث رانندگی در خیابانها و تقاطعها مربوط به عدم رعایت حق تقدم عبور با ۱۶% و در بزرگراها عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطئمنه و سرعت غیر مجاز حدود ۱۲% است.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب خاطرنشان کرد: بیشترین ساعت وقوع حوادث رانندگی در ساعت ۲۰۰۰ الی ۱۶۰۰ حدود ۲۶% و در ساعات تاریکی هوا و شب حدود ۴۲% بوقوع پیوسته است.

سرهنگ مومنی تصریح کرد: بالاترین سهم متوفیان حوادث رانندگی مربوط به منطقه ۴ شهرداری تهران با ۱۲% از کل متوفیان و منطقه ۱۵ شهرداری تهران با ۹% از کل متوفیان و منطقه ۱۹ شهرداری تهران با ۸% از کل متوفیان میباشد.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز