خبرگزاری کار ایران

واکسیناسیون خودرویی در پارک جنگلی سرخه حصار

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۳۸۷۵

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران با بیان اینکه تا الان ۳۵ هزار نفر از صبح در سامانه‌ی معرفی شده وارد شدند، گفت: با افرادی که ثبت نام کردند تماس گرفته می‌شود و نیاز به حضور افراد در مراکز نیست.

به گزارش خبرنگار ایلنا «علیرضا زالی» فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران با اشاره به واکسیناسیون خودرویی در پارک جنگلی سرخه حصار، بیان کرد: در این پارک جنگی پس از شناسایی در ۳ مرحله، در ایستگاه آخر تزریق انجام می‌شود و پس از آن تحت نظر پزشک، فرایند تزریق بررسی می‌شود.

وی ادامه داد: بعد از اینکه سه مرحله شناسایی افراد صورت گرفت و مقدمات کار انجام شد، در ایستگاه آخر تزریق انجام می‌شود.

زالی افزود: بعد از این مراحل پزشکی مستقر است که عوارض کوتاه مدت که به وجود می‌آید را مورد توجه قرار می‌دهد.

وی با اشاره به شلوغی در برخی پایگاه‌های سلامت، گفت: در تهران و سایر شهرستان‌ها سامانه‌ای دیروز وزارت بهداشت برای ثبت نام واکسن راه اندازی کرد، ما بارها اعلام کرده که بعد از ثبت نام با افراد تماس گرفته می‌شود و نیاز به حضور افراد نیست.

زالی با بیان اینکه تا الان ۳۵ هزار نفر از صبح در این سامانه وارد شدند، افزود: حتی گروه‌های بعدی هم اضافه شوند، باز با افرادی که ثبت نام کردند تماس گرفته می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز