خبرگزاری کار ایران

تجلیل از مقام اساتید و مدرسان دانشگاه امین و سایر مراکز آموزشی ناجا

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۳۸۰۵

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به نقش اثر گذار اساتید، مدرسان و معلمان دانشگاه علوم انتظامی امین و سایر مراکز آموزشی ناجا گفت : به سمت اثر بخشی اقدامات برویم؛ دانش افزایی باید به ارتقاء مهارت ها بینجامد در واقع باید فرآیند دانش افزایی به صورت کاربردی و عملیاتی مشهود شود.

به گزارش ایلنا،‌ سردار "حسین اشتری" در آیین تجلیل از مقام معلم که پیش از ظهر امروز در دانشگاه علوم انتظامی امین برگزار شد، اظهار داشت: بر روح بلند و ملکوتی امام خمینی (ره) درود و رحمت می فرستیم و یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس، مدافعان حرم و حریم نظم و امنیت گرامی می داریم و آرزوی طول عمر توام با صحت و سلامتی برای فرماندهی معظم کل قوا "مدظله العالی" داریم.

وی افزود: یاد و خاطره استاد بزرگوار شهید آیت الله "مرتضی مطهری" را گرامی می داریم؛ استاد بزرگواری که امام راحل و مقام معظم رهبری در خصوص فضائل این شهید بزرگوار بیانات بسیار حکیمانه و زیبایی را ارائه کردند.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری "مدظله العالی" همزمان با 12 اردیبهشت ماه و در گرامی داشت هفته معلم یادآور شد: معظم له طی این فرمایشات نیز به فضائل علمی، اخلاقی، جهادی و انقلابی شهید مطهری اشاراتی داشتند؛ این شهید بزرگوار برکات زیادی را برای کشور و انقلاب داشتند و سلسله سخنرانی ها و متون و کتب ایشان در هر زمانی قابل بهره برداری است.

سردار اشتری با قدردانی از دست اندرکاران برگزاری آیین تجلیل از مقام معلم به ویژه سردار " لطفعلی بختیاری"؛ فرمانده دانشگاه علوم انتظامی امین ادامه داد: هفته پاسداشت مقام معلم را به همه اساتید، معلمان، مربیان ، اعضای علمی دانشگاه و مراکز آموزشی نیروی انتظامی تبریک می گویم و آرزوی سلامتی و موفقیت روزافزون برای یکایک شما عزیزان و خانواده های محترمتان دارم.

این مقام ارشد انتظامی با تاکید بر اینکه اهمیت و جایگاه معلمی و تدریس بر کسی پوشیده نیست، تصریح کرد: در فرمایشات ائمه معصومین و علمای بزرگ نیز بارها و بارها به این جایگاه و مقام رفیع اشاره شده است؛ شما اساتید بزرگوار و معلمان و مربیان دلسوز باید قدر جایگاه خود را بدانید و آگاه باشید که مسئولیت سنگینی بر دوش دارید.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به رسالت خطیر و تاثیرگذار اساتید و معلمان، خطاب به حضار گفت: به همان اندازه که ماموریت های نیروی انتظامی در کشور اهمیت دارد، نقش شما هم در تربیت و پرورش نیروهای انقلابی، متعهد، متخصص و دلسوز موثر است.

سرداراشتری یادآور شد: نیروی انتظامی حافظ امنیت مردم، نظم در جامعه و ارزش ها و دستاوردهای انقلاب می باشد و این مسئولیت بی بدیلی است، چه بسا در کشور هیچ سازمانی تنوع و گستردگی ماموریت های ناجا را ندارد.

عالی ترین مقام ارشد انتظامی کشور اضافه کرد: نیروی عظیم انتظامی در اقصی نقاط کشور ماموریت های گسترده و در عین حال مسئولیت خطیر و حساسی دارد، بنابراین لازم است که نهادی با این عظمت و تاثیرگذاری در امنیت کشور، نیروهای شایسته ای برای خدمت به مردم و نظام داشته باشد و تحقق این مهم به دست توانمند شما اساتید و معلمان دلسوز ممکن می شود.

وی افزود: باید برای تحقق پلیس در تراز انقلاب اسلامی تلاش کنیم و برنامه ریزی و  اهدافمان در مسیر تحقق این مهم شکل بگیرد.

سردار اشتری اضافه کرد: نیروی انسانی بالاترین سرمایه ما است و از آنجایی که ما بیش از آنکه یک مجموعه تجهیزات محور باشیم، انسان محور هستیم، بنابراین بایستی بر تربیت و پرورش نیرو و همکارانی با روحیه ولایی، انقلابی، جهادی و حرفه ای تلاش کنیم.  

این مقام ارشد انتظامی با تاکید بر اهمیت عضویابی به جای عضوگیری در فرآیند جذب و گزینش تصریح کرد: شایسته است که از بین جوانان، بهترین ها را برای خدمت در نیروی عظیم انتظامی برگزینیم، جوانانی با روحیه ولایی، انقلابی ، مخلص، متعهد و دلسوز مردم می توانند به تحقق پلیس در تراز انقلاب اسلامی کمک کنند و از طرفی شأن، منزلت و جایگاه ناجا را ارتقاء دهند.

وی با بیان اینکه روند پیشرفت و امیدبخشی در دانشگاه علوم انتظامی امین و مراکز آموزشی ناجا را شاهد هستیم، یادآور شد: خوشبختانه طی سال های اخیر با اقداماتی چون اجرای طرح تحول، شاهد رشد و پیشرفت مراکز علمی و دانشگاهی نیروی انتظامی هستیم و در شرایطی که شاهد شیوع ویروس همه گیر کرونا هستیم نه تنها آموزش در دانشگاه علوم انتظامی امین و مراکز علمی کاربردی ناجا تعطیل نشد، بلکه با تاکید بر صیانت از سلامت فراگیران و دانشجویان، روند آموزش به بهترین نحو پیش رفت، هر چند که زحمات بیشتری بر دوش اساتید تحمیل شد، اما شاهد بودیم که اساتید دلسوز، با انگیزه و علاقه خدمت را ادامه دادند.

وی با تاکید بر اینکه امروز دانشگاه علوم انتظامی امین و مراکز علمی کاربردی نیروی انتظامی به عنوان یک مرجع مطرح هستند و در واقع وجود 13 هزار صندلی دانشکده های علمی کاربردی نیروی انتظامی در سراسر کشور، ظرفیت عظیمی برای همه نیروهای مسلح می باشد.

سردار اشتری با بیان اینکه باید روند رشد را شتابان پیش برویم، بر لزوم اثربخشی اقدامات تاکید کرد و افزود: دانش افزایی باید به ارتقاء مهارت ها بینجامد در واقع باید فرآیند دانش افزایی به صورت کاربردی و عملیاتی مشهود شود.

وی اضافه کرد: علاوه بر ارتقاء کیفیت بخشی بر متون و محتوای ارائه شده در دانشگاه ها و مراکز آموزشی ناجا، بایستی شایسته گزینی در جذب اساتید و معلمان و مربیان را به جد دنبال کنیم.

فرمانده نیروی انتظامی آشنایی دانشجویان دانشگاه علوم انتظامی امین و مراکز علمی کاربردی ناجا با فرهنگ سازمانی را از وظایف جدی و خطیر اساتید و معلمان برشمرد و یادآور شد: اگر دانشجویان پای کار باشند، بهترین اساتید را برگزینیم و محتوای آموزشی به روز و با کیفیت باشد و در کنار آنها ارزیابی های دقیقی از روند و فرآیند آموزش داشته باشیم، به بهترین دستاورد و خروجی می رسیم.

عالی ترین مقام انتظامی کشور با بیان اینکه "اصلاح فرآیندها" یکی از اولویت های 16 گانه در سال جاری می باشد، بر لزوم بازنگری به فرآیند آموزش به منظور کسب دستاوردهای روزافزون تاکید کرد و گفت: ما باید بهترین فارغ التحصیلان را از نظر علمی و اخلاقی داشته باشیم؛ کسانی که از دانشگاه علوم انتظامی امین و دانشکده های علمی کاربردی ناجا فارغ التحصیل می شوند باید برای خانواده و جامعه الگو باشند.

سردار اشتری در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه همواره پذیرای نقطه نظرات اعضاء هیئت علمی، اساتید، معلمان، مربیان و دانشجویان عزیز هستم، به ماموریت نیروی انتظامی در تامین امنیت انتخابات اشاره کرد و افزود: ان شاء الله شاهد حضور پرشور و مشارکت حداکثری همه مردم در انتخابات پیش رو خواهیم بود.

وی افزود: نیروی انتظامی نیز برای تامین امنیت انتخابات چون ادوار گذشته از همه ظرفیت و توان خود بهره می برد .

وی در بخش پایانی سخنان خود خطاب به اساتید، معلمان و مربیان گفت: شما عزیزان سرمایه های عظیم ما هستید و خوشبختانه شاهدیم که اساتید و معلمان خوب، متدین، دلسوز و با دانشی در دانشگاه علوم انتظامی امین و دانشکده های علمی کاربردی ناجا مشغول فعالیت هستند و بنده به سهم خود از زحمات تک تک شما عزیزان قدردانی می کنم، امیدوارم که همه ما برای بهتر شدن انجام وظیفه، تلاش روزافزون کنیم و سرمایه صدیقی برای مقام معظم رهبری "مدظله العالی" باشیم.

به گزارش پایگاه خبری پلیس،‌ گفتنی است، پیش از سخنان سردار "حسین اشتری"؛ فرمانده ناجا، سردار "لطفعلی بختیاری"؛ فرمانده دانشگاه علوم انتظامی امین، سردار " حبیب اله جان نثاری"؛ معاون تربیت و آموزش ناجا و دکتر "حسن بختیاری"؛ رئیس مراکز علمی کاربردی ناجا به ارائه گزارشی از روند فعالیت های آموزشی و دانشگاهی پرداختند.

تجلیل از خانواده استاد شهید خلبان سرگرد "علی عبدی" بخشی از مراسم بود و همچنین از برترین های آموزش نیز تقدیر شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز