خبرگزاری کار ایران

پرداخت بیش از ۶۳ هزار میلیارد ریال طی سال۹۹ به شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۳۶۶۳

مدیر کل دفتر برنامه ریزی و بودجه سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور ضمن تشریح مبالغ توزیع شده از محل وجوه متمرکز توسط این سازمان، از پرداخت بیش از ۶۳ هزار و ۱۲۸میلیارد ریال (بیش از ۶۳۱۲ میلیارد تومان) در سال ۱۳۹۹ به شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور خبر داد.

 به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، علی اکبر اسدی  با بیان مطلب فوق اظهار کرد: از محل اعتبارات تبصره(۲) ماده (۳۹) قانون مالیات بر ارزش افزوده در سال ۱۳۹۹ مبلغ ۴۸ هزارو ۸۱۹ میلیارد ریال  بین شهرداریها و دهیاریها توزیع شده است.

وی با بیان اینکه این اعتبار، مطابق قانون به نسبت ۱۲ درصد شهرداری کلانشهرها، ۵۳ درصد سایر شهرداری ها و ۳۵ درصد دهیاری ها توزیع می شود، ادامه داد: سهم شهرداری کلانشهرها از کل وصولی ۴۶۸۷ میلیارد ریال، سهم سایر شهرداری ها ۳۰ هزار و ۴۶۲ میلیارد ریال و سهم دهیاری ها ۱۳ هزار و ۶۷۰ میلیارد ریال بوده است.

اسدی همچنین گفت: از محل سایر ردیف ها و طرح های مندرج در قانون بودجه سنواتی با پیگیری های به عمل آمده از سازمان برنامه و بودجه تاکنون مبلغ ۱۴ هزار و ۳۰۹ میلیارد ریال به طرح ها و ردیف های مندرج در قانون بودجه سال ۱۳۹۹ کل کشور اختصاص یافه است.

وی اضافه کرد: این اعتبار بر اساس مفاد توافقنامه های مبادله شده با سازمان برنامه و بودجه کشور به شهرداری ها و دهیاری ها اختصاص یافته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز