خبرگزاری کار ایران

معاون اداری مالی و مدیریت منابع وزارت علوم خبر داد:

ارائه بسته اینترنتی جدید ۲۰ گیگا بایتی برای اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۳۴۰۱

معاون اداری مالی و مدیریت منابع وزارت علوم از ارائه بسته اینترنتی ۲۰ گیگا بایتی جدید ۹۰ روزه به اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی خبر داد و گفت: این بسته تا اواسط مرداد‌ماه سال جاری معتبر است.

به گزارش ایلنا به نقل از اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، دکتر محمدتقی نظرپور با بیان این مطلب گفت: در راستای توسعه دولت الکترونیک و گسترش آموزش های مجازی؛ بعد از اتمام بسته اینترنت رایگان قبلی، یک بسته جدید اینترنتی ۲۰ گیگا بایتی، ۹۰ روزه به اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و پژوهشی کشور به صورت رایگان و برای ادامه آموزش‌های مجازی ارائه شد که تا اواسط مرداد‌ماه معتبر است.

وی با اشاره به شیوع بیماری کرونا در کشور و رواج آموزش‌های مجازی و برخط، افزود: یکی از دغدغه‌های مهم اساتید و دانشجویان برای برگزاری کلاس‌های درس، هزینه بالای اینترنت بود.

وی اظهار داشت: به همین دلیل، برای حل این مشکل با هماهنگی و پیگیری‌های مستمر انجام شده وزارت علوم با وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، در اسفند ماه سال گذشته، این وزارتخانه، بسته هدیه اینترنتی جدید ۲۰ گیگابایتی به اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی و پژوهشی کشور ارائه کرد.

نظرپور ضمن قدردانی از همکاری‌های مطلوب وزارت ارتباطات ادامه داد: در این راستا، سال گذشته، یک بسته اینترنتی رایگان برای دانشجویان مراکز آموزشی و پژوهشی نیز ارائه شده بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز