خبرگزاری کار ایران

رئیس مرکز مدیریت شبکه وزارت بهداشت:

در حال افزایش پایگاه‌های واکسیناسیون هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۳۲۵۴

رئیس مرکز مدیریت شبکه وزارت بهداشت گفت: شلوغی جمعیت و تراکم فقط در تهران بزرگ است و در بقیه شهرها و شهرستان‌ها ما شلوغی نداشتیم، در تهران همکاران ما در حال افزایش پایگاه‌های واکسن هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، «جعفر صادق تبریزی» رئیس مرکز مدیریت شبکه وزارت بهداشت در  پاسخ به این سوال که آیا گروه‌های سنی دیگر هم می‌توانند در سامانه ثبت نام برای واکسن کرونا اقدام کنند، بیان کرد: فقط برای افرادی که ۱۳۲۰ به آن طرف هستند، یعنی بالای ۸۰ سال امکان ثبت نام وجود دارد.

وی ادامه داد: بعد از یک هفته تا ۱۰ روز گروه‌های سنی بعدی را اعلام می‌کنیم که به تدریج برای ثبت نام بیایند تا بتوانیم پوشش خوبی برای این افراد در پایگاه‌های واکسیناسیون داشته باشیم.

تبریزی افزود: توجه کنید که سوخت نوبت برای هیچکس نخواهیم داشت و برای تک تک عزیزان واکسن محفوظ است و تزریق انجام خواهد شد، الان هم اگر افراد در اولویت نتوانستند برای واکسن اقدام کنند روزهای آینده می‌توانند اقدام کنند.

وی در مورد تراکم جمعیت در صف‌های واکسیناسیون، گفت: شلوغی جمعیت و تراکم فقط در تهران بزرگ است و در بقیه شهرها و شهرستان‌ها ما شلوغی نداشتیم، در  تهران همکاران ما در حال افزایش پایگاه‌های واکسن هستند که ظرفیت بسیار بالایی دارند و هر روز بر تعداد این‌ها افزوده می‌شود و در صدا و سیما اطلاع رسانی خواهد شد.

تبریزی افزود: وقتی با عزیزان برای تزریق تماس گرفته می‌شود یا به آنها پیام می‌دهیم آدرس دقیق مراکز را اعلام می‌کنیم تا دچار مشکل نشوند.

وی گفت: حال ما با ارگان‌ها و سازمان‌های مختلف به ویژه بسیج و هلال احمر هماهنگی‌های لازم را انجام داریم، همچنین با شهرداری هماهنگ شده و در طول روزهای هفته گذشته ما جلسات متعدد با سازمان‌های مختلف مثل دانشگاه‌های علوم پزشکی تهران، ایران و شهید بهشتی داشتیم و هماهنگی‌ها انجام شده است.

تبریزی ادامه داد:  سالن ها در حال افزایش است تا به حد مطلوبی برسد و امیدواریم عزیزان دچار مشکل نشوند.

وی در مورد دستورالعمل‌های بعد از تزریق واکسن، تاکید کرد: بعد از تزریق واکسن افراد باید همچنان پروتکل‌ها را رعایت کنند، ایجاد ایمنی و پوشش لازم در دو هفته بعد از تزریق نوبت دوم اتفاق خواهد افتاد و حتماً باید از ماسک استفاده کنند و وارد هیچ تجمعی نشوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز