خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد:

لغو اجرای طرح ترافیک تا ۲۵ اردیبهشت‌/کنترل ورودی‌ و خروجی‌های استان در روزهای پایانی هفته

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۳۰۱۴

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران از لغو اجرای طرح ترافیک تا روز شنبه ۲۵ اردیبهشت ماه خبر داد و گفت: با توجه به ممنوعیت سفر از ۲۱ تا ۲۵ اردیبهشت تمامی ورودی‌ها و خروجی‌های استان در ایام کنترل می‌شود.

«عبدالرضا چراغعلی» معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران در گفت و گو با خبرنگار ایلنا درباره اجرای طرح ترافیک در تهران از امروز (شنبه ۱۸ اردیبهشت) گفت: به دلیل ملاحظات مربوط به بیماری کرونا و تمهیداتی که در این خصوص اتخاذ شده است و همچنین مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا برای کنترل روند افزایشی بیماری کرونا در استان تهران،‌ تا روز شنبه ۲۵ اردیبهشت‌ماه اجرای طرح ترافیک لغو می‌شود.

وی ادامه داد: طرح ترافیک از روز شنبه ۲۵ اردیبهشت‌ماه مجددا اجرا خواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران خاطرنشان کرد: با توجه به مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا در خصوص ممنوعیت سفر از روز ۲۱ تا ۲۵ اردیبهشت و تاکید وزیر کشور در این خصوص تمامی ورودی‌ها و خروجی‌های استان در این ایام کنترل می‌شود و از هم‌استانی‌های محترم تقاضا می‌کنیم از سفر به خارج از استان و حتی سفرهای درون استانی پرهیز کنند.

چراغعلی تصریح کرد: همچنین از هموطنان در خواست می‌کنیم از ورود به استان تهران خودداری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز