خبرگزاری کار ایران

بیانیه جهاد دانشگاهی به مناسبت روز جهانی قدس

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۲۵۸۳

جهاد دانشگاهی به مناسبت فرا رسیدن روز قدس بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش ایلنا، متن این بیانیه به شرح زیر است: 

بسم الله الرحمن الرحیم

روز قدس، سنت و میراث جاودان امام خمینی (ره) و یادگار هویت بخش آن شخصیت الهی، دوراندیش و نافذالکلام برای آزادی قبله و کانون ارزش‌های مسلمانان و احقاق حق ملت مظلوم فلسطین است؛ این روز بزرگ، میثاق جهان اسلام است و آرمان آزادسازی سرزمین مقدس فلسطین و پاسداری از مقاومت، شرافت نشأت گرفته از ایمان مسلمانان محسوب می‌شود. 

هر سال در روز قدس، مسلمانان جهان و بلکه همه آزادگان عالَم باید بیش از پیش و گسترده‌تر از سال‌های قبل، در کنار مردم ستمدیده فلسطین بایستند و با اعلام همبستگی و توکل بر نصرت الهی، آنان را در برابر اسرائیل، این شرِّ مطلق و خطر بزرگ برای انسانیت، حمایت کنند. 

رهایی قدس شریف به عنوان محل عروج رسالت، از چنگال ایدئولوژی شیطانی و نژادپرستانه صهیونیسم به یاری خداوند قادر متعال و همت و اتحاد مسلمانان به زودی محقق می‌شود و سایه شوم رژیم منحوس صهیونیستی از میراث معنوی، فرهنگی و تمدنی جامعه انسانی دفع و رفع خواهد شد. امروز، بزرگترین شکست رژیم صهیونیستی، تماشای مفتضحانه بی‌حاصلی طرح‌های شیطانی معامله قرن، عادی‌سازی روابط با برخی کشورهای عربی و تاثیر بر جبهه مقاومت است و در این میان، ایران اسلامی با وجود همه فشارهای استکبار جهانی و آمریکا و سرایت توطئه‌های اسرائیل، مقتدرانه به مدد اندیشه‌های راهبردی امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی و تلاش‌های مخلصانه ابرمجاهد قرآن، عترت و جهان اسلام، شهید سردار حاج قاسم سلیمانی، بزرگترین حامی فلسطین و الهام‌بخش محور مقاومت محسوب می‌شود. 

روز قدس و آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، فرصتی ارزشمند برای مسلمانان روزه‌دار و ضیوف الرحمان در مسیر قدرت افزایی در عرصه جنگ نرم و نیز تقویت محور مقاومت به حساب می‌آید و از سویی در حکم تهدید عملی برای صهیونیست‌های اشغالگر در راه نابودی محتوم اسرائیل است. 

در آستانه این روز بزرگ، جهادگران جهاددانشگاهی همگام با ملت عزیز ایران اسلامی در مسیر این قدرت افزایی، همه امکانات و توانمندی‌های خود را به کار خواهند بست و با افتخار اعلام می‌کنند میدان مبارزه با صهیونیسم جهانی تا پیروزی نهایی، همواره مملو از مجاهدان فی سبیل الله خواهد بود. 

جهاددانشگاهی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز