خبرگزاری کار ایران

کشف ۶۰ میلیارد ریال انواع دستگاه ماینر و پاور قاچاق در تهران

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۲۵۲۸

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از دستگیری یک نفر و کشف بیش از ۳۰۰ دستگاه ماینر و پاور قاچاق ساخت کشور چین، خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش ریالی قاچاق شده را ۶۰ میلیارد ریال اعلام کرده اند.

به گزارش ایلنا، سرهنگ «علی ولی‌پور گودرزی» توضیح داد: روز گذشته برابر اطلاع از مبنی بر نگهداری مقادیری دستگاه ماینر در دفتر کاری در غرب تهران، مامورین این پلیس به محل اعزام، که مشاهده میگردد یک باب ساختمان چهار طبقه بوده و کاربری آن بصورت غیرمجاز تغییر و در آن فعالیت اقتصادی صورت می‌گیرد. 

وی بیان داشت: مامورین این پلیس طی یک عملیات همزمان ومنسجم به محل اعزام که پس از رصدهای اطلاعاتی نامحسوس، مشاهده می‌گردد فردی اقدام به اجاره طبقات ۳ و ۴ ساختمان نموده و با استفاده از دوربین بصورت شبکه آن را کنترل می‌کند و از محل قرار گرفتن کنتور برق یک کابل برق مستقیم به واحد ۳ کشیده است. 

رئیس پلیس امنیت اقتصادی عنوان کرد: در تحقیقات اولیه طبقات مورد بازرسی قرارگرفت و مشاهده گردید تعداد ۲۷۷ دستگاه ماینر و ۲۰ عدد پاور و متعلقات آن در محل موجود بوده که فاقد اسناد گمرکی و هرگونه مجوز می‌باشد. 

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه کاراگاهان در رصد‌های اطلاعاتی پیچیده موفق شدند مالک محل را شناسایی کنند، افزود: با هماهنگی مقام قضائی تیمی از کارآگاهان در یک عملیات پلیسی مالک محل را دستگیر کردند. 

وی ابراز داشت: متهم در بازجوئی‌های اولیه به جرم ارتکابی معترف و ضمن قبول مالکیت کالاهای مکشوفه بیان داشت که هیچگونه مجوز فعالیتی نداشته و ماینرهای موجود جهت تعمیر در این مکان دپو کرده است. کارآگاهان با تکمیل پرونده متهم را به مرجع قضائی معرفی کردند. 

به گزارش پایگاه خبری پلیس، این مقام پلیسی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را ۶۰ میلیارد ریال اعلام کرده اند، اضافه کرد: در صورت مشاهده هرگونه کالای قاچاق و احتکار کالا با پلیس ۱۱۰ تماس بگیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز