خبرگزاری کار ایران

برخورد قاطعانه با عوامل شهادت مرزبان ناجا

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۲۱۴۹

فرمانده مرزبانی ناجا با تأکید بر اینکه با عوامل شهادت مرزبان ناجا در استان کردستان برخورد خواهیم کرد، گفت: همکارانم نقطه صفر مرزی مشغول حفاظت و حراست از مرزها هستند و با عزمی راسخ از آرمان های انقلاب اسلامی پاسداری می کنند.

به گزارش ایلنا، سردار "احمدعلی گودرزی" در مراسم تشییع پیکر پاک و مطهر شهید ستواندوم "حسین نامور" از شهدای اخیر مرزبانی استان کردستان، گفت: شهادت این شهید مظلوم لیله القدر مرزبانی استان کردستان را به ساحت مقدس حضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری امام خامنه ای عزیز "مدظله العالی"، همرزمان و خانواده معظم این شهید بزرگوار تبریک و تسلیت عرض می کنم.

وی افزود: ما امانتدار خون شهدا و راه شهدا و رزمندگانی هستیم که عاشقانه گام در مسیر عشق نهادند و با اهدای جان عزیز خود درخت اسلام را آبیاری کردند.

فرمانده مرزبانی ناجا ادامه داد: پیام این شهید بزرگوار این است که ما مرزبانان با هرگونه تردد غیرمجاز، قاچاق کالا، قانون شکنی و وارد کردن اقلام ضدفرهنگی مبارزه و مقابله می کنیم و تا آخرین قطره خون در راستای دفاع از مرز و بوم میهن ایران اسلامی که هدیه هزاران شهید در خون خفته انقلاب و جنگ تحمیلی است، ایستادگی می کنیم.

سردار گودرزی تصریح کرد: اینجانب وظیفه دارم به عرض مرزنشینان غیور برسانم که همکارانم در نقطه صفر مرزی مشغول حفاظت و حراست از مرزها هستند و با عزمی راسخ از آرمان های انقلاب اسلامی پاسداری می کنند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، وی تصریح کرد: با اقدامات اطلاعاتی و شناسایی این مزدوران و از طریق مقامات قضائی و مسئولان سیاسی و امنیتی استان پیگیر برخورد شدید با عوامل این جنایت خواهیم بود.

فرمانده مرزبانی ناجا اظهارداشت: قابل قبول نیست که عده ای متجاوز مرزی با استفاده از تاریکی شب دست به چنین اعمال جنایت کارانه و بزدلانه ای بزنند؛ روشن است چنانچه مجاهدت ها و شهادت مرزبانان نبود، مطمئنا متجاوزان امنیت شهرها را دچار چالش می کردند.

سردار گودرزی با هشدار به عناصر خودفروخته و تروریست ها، گفت: مرزبانان جمهوری اسلامی با تاسی از سیره اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و تحت زعامت مقام معظم رهبری امام خامنه ای عزیز "مدظله العالی"، تا پای جان از قلمرو ایران اسلامی پاسداری می کنند.

*مردم مریوان داغدار این جنایت هستند

در ادامه ماموستا "مصطفی شیرزادی" امام جمعه شهرستان مریوان ضمن محکوم کردن این جنایت با اشاره به مقام و منزلت شهید در دین مبین اسلام، گفت: امروز فقط خانواده محترم این شهید سوگوار نیستند، بلکه عموم مسئولان و مردم فهیم شهرستان مریوان داغدار این جنایت هستند.

وی افزود: امروز ما فرزند برومند خود را تشییع می کنیم و به جنایتکارانی که با هدف قرار دادن امنیت مرزها آب به آسیاب دشمن می ریزند و به ملت خود خیانت می کنند، هشدار می دهیم و از مسئولان مربوطه درخواست برخورد شدید با عاملان این جنایت را داریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز